Sabtu, 3 Oktober 2009

Budak Sekolah

Pengalaman ini ingin saya kongsikan bersama dengan pembaca semua. Ianya berlaku hampir dua

tahun yang lepas.







Sepertimana selalu, apabila aku bosan, aku akan memandu kereta ku dan akan

lepak di Tasik Titiwangsa sambil mencuci mata. Selalunya aku hanya akan lepak

sambil memerhatikan gelagat orang yang berkunjung ke tasik itu.



Hari itu adalah hari Rabu...lebih kurang dalam pukul 1pm. Seperti biasa, aku akan

parking kereta sambil lepak di dalam kereta mendengar lagu. Tapi pada hari itu,

suasana agak berlainan kerana semasa aku lepak, dari jauh aku terpandang

seorang budak perempuan lengkap berbaju sekolah...baju kurung. Yang menarik

pandangan aku adalah teteknya yang agak membonjol.



Tanpa malu lagi, aku keluar dari kereta sambil berdiri menunggu dia lalu. Aku pun

menegurnya apabila dia lalu disebelah ku. Terkejut aku apabila dia berhenti dan

senyum pada ku. "Ada respon nampaknya," bisik hatiku.



Kami berbual seketika. Aku dapat tahu yang namanya adalah Adina dan baru

berusia 15 tahun. Bagaikan tidak percaya aku apabila mendapat tahu umurnya

memandangkan teteknya yang membonjol di bajunya. Aku lantas mengajaknya

berjalan-jalan dengan kereta aku. Dia tidak menolak. Sambil memandu, kepala ku

merangka cara bagaimana aku hendak memulakan adengan seterusnya. Terus

terang aku katakan yang nafsu ku sudah memuncak ketika itu...lebih-lebih lagi

apabila aku terpandang alur teteknya ketika dia membongkok membula radio

kereta ku.



Ternampak sahaja satu sudut tasik yang sunyi, aku pun memandu kereta ku ke sana

lalu berhenti.



Tangan ku terus memegang pahanya lalu mengurut lembut. Dia tersenyum

memandang ku lalu tangannya terus diletakkan di atas senjata ku yang sedang

menegang dan menggeras di dalam seluar ku. Entah di mana dia belajar kerana

langkahnya selanjut itu terus membuatkan aku tidak dapat mengawal perasaan ku.

Tangan ku semakin berani. Dari luar, aku terus masuk ke dalam kainnya sambil

meramas mesra seluar dalamnya yang agak tembam itu. Aku dapat rasakan ianya

semakin basah...mungkin kerana mainan tangan ku itu.



Aku memandang sekeliling. Apabila puas hati yang tiada siapa berada hampir, aku

terus bergerak ke kerusi sebelah, berdiri mengadapnya sambil tangan ku

menaikkan kainnya dan terus membuka seluar dalamnya yang berwarna hitam.

Licin! Bulu kemaluannya baru sahaja hendak tumbuh walaupun ada beberapa helai

yang agak kasar. Aku terus membuka seluar ku dan mengeluarkan senjata ku yang

sedang tegang. Aku terus merapatkannya ke bibir kemaluannya sambil menolak

masuk. Ketatnya tidak perlu aku ceritakan. Aku terus berdayung sambil dia

mengerang keseronokkan bercampur kesakitan. Selang beberapa minit, aku

rasakan bagaikan hendak meletup.



"Jangan lepas kat dalam bang," katanya pada ku. Aku terus berdayung dan apabila

hendak meletup, aku teruskan lagi dan terus memancutkan air pekat ku kedalam

kemaluannya itu.



Itulah kali pertama dan terakhir aku bertemu dengannya. Aku tidak tahu samada air

ku dalam kemaluaannya menjadi sesuatu atau tidak sebab aku tidak lagi bertemu

dengannya selepas itu.

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Anda Lolicon/Pedo? Inginkan klip dan foto bokep kimcil?
    Email ke susu_teteh1@yahoo.com

    BalasPadam
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedapnya bang..
    Besar dan panjang..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam