Sabtu, 3 Oktober 2009

Bini NAVY

Seperti kisah yang aku paparkan sebelum ini, ianya semua adalah benar belaka dan etrjadi pada aku ketika aku bekerja di Pulau Pangkor. Biasalah kalau orang kerja kat resort dah tu dalam pulau kecik macam Pangkor tu mesti la happy sakan kalau dapat keluar. Hari itu aku cuti selama 2 hari, jadi pada pagi hari cuti aku yang pertama tu aku pun bersiap – siaplah nak keluar dari Pangkor menuju ke sebuah pekan kecil yang terletak ditanah besar – Sitiawan.


Gembira bukan kepalang dapat ronda – ronda sambil shopping dan mencuci mata nih. Aku sampai di Jeti Lumut pukul 12:30 tengahari, terus aku tahan teksi menuju ke Sitiawan. Turun di KFC dan makan kejap, lepas tuh dari satu supermarket ke satu supermarket aku merayap. Beli la t-shirt sehelai aku pulak naik boring sebab awek tak ramai. Cuti aku jatuh pada hari bekerja mana nak ada orang ramai. Kacau salesgirl kat supermarket tadi pun macam nak tak nak aje.


Aku pun tahan cab menuju ke Manjung sebab ada satu supermarket baru bukak dekat ngan area perumahan. Terus aku merayap dari satu floor ke satu floor, tekak pulak haus……..sambil minum tu aku bersidai la kat tepi tangga. Tiba – tiba aku nampak satu awek…….puhhhhhhhh! punya la lawa, pakai baju gantung paras pusat, rambut stail Lady D brunette colour…….pakai jeans ketat stone-washed…….cutting body 32 24 32 (lebih kurang)…..tinggi lampai, hitam manis (favourite colour aku)…….tengah terhegeh – hegeh bawa beg plastik ada dekat 10 beg…..apa beli ntah!


So aku pun control handsome, senyum sikit dan dengan gentlemen-nya menawarkan diri tolong bawakan beg plastik tu……..dengan senyuman yang sungguh manis dia kata ok…….so aku pun mengekor aje la kat belakang…….aku tanya la mana kereta……dia kata rumah dia area ni jugak… ohhh! Aku cakap……duduk sorang ke! Aku pasang ayat…..tak berdua ngan suami…dia kata…..hmmmm!….ceh!…..tapi cun punya pasal aku selamba……husband kerja ke?…..sesaja aku tanya……ha’ah!…..bulan depan balik la dari laut!………ohhhhh! BINI NAVY!…..dia senyum…….kita sampai dah!….kata dia……aku pun letak barang – barang dia dah tu nak la terus blah……dia tahan aku….masuk la dulu minum air!………baiklah…….kata aku.


Sambil minum tu kami berbual la……kebanyakkannya berkisarkan latar belakangnya yang susah bersuamikan navy………konek lak buat hal nak terkencing……….aku pun mintak la diri nak ke toilet………..tengah sedap kencing….aku terdengar gelas jatuh…….aku pun terus keluar …….tengok…awek tadi – AYU namanya, jatuh aku pun tolong la angkat…..bawak ke kerusi……kaki dia terseliuh………aku tanya ada ke minyak urat ke, minyak angin ke, minyak gamat ke……terus dia tunjuk atas almari sebelah TV………aku nak tolong urutkan kaki dia……..dia pulak ok…….sambil mengurut tu aku tengok dia asyik pandang ke arah celah peha aku….aku pun naik heran…aku tanya la….ada apa – apa ke?…..dia tergelak….dah tu …..selalu ke lepas awak tak pakai underwear dah tu lepas kencing selalu ke tak zip seluar balik……….muka aku merah tahan malu….patut pun……..aku pulak terkial – kial nak zip seluar balik….tapi tangan lak berminyak…..dia pulak offer nak zipkan untuk aku….aku malu – malu kucing pun berdiri la kat depan dia……….


Tak semena – mena dia unbutton kan seluar aku dan terus ditariknya ke bawah….maka terjuntai ler konek aku yang sedang mengecut…..dia tersenyum…aku pulak tanya…apasal awak buak …..dia cakap nak tengok besar mana konek aku…..lepas tu diusapnya konek aku….dan dimainkannya dengan jari……..aku pulak naik syok dan stim……konek aku dengan perlahan – lahan menegang dan mengeras……dia pulak terus dia tariknya aku agar rapat sikit…….dengan perlahan – lahan diciumnya kepala konek aku, kemudian dijilatnya……aku kegelian……..dah tu slowly dia swallow konek aku dan seterusnya dihisapnya…..ahhhhhhhhhh!…….aku kesedapan……tangan ku pulak memainkan peranan dengan meraba bahagian buah dadanya……..kemudian dijilatnya telur aku…..dan dihisapnya satu persatu…..aku kenikmatan…..peh!………sambil tangan aku sebelah kat buah dadanya…..sebelah tangan aku lagi cuba unhook-kan bar dia dari dalam baju….


Dia leka sucking konek aku aku……sampai lenjun dibuatnya……hampir 30 minit dihisapnya …….. dijilatnya ….disedutnya……..sampai ke anak tekak la……at last aku dah tak tahan nak terpancut……….terus dia masukkan konek aku hingga ke anak tekaknya…….aku pun lepaskanlah air mani aku ke dalam mulutnya…….kemudian dia telan semua airmani aku dan disedutnya……..aku kengiluan……..power betul awek nih!………now my turn pulak!……..dia cakap……..sambil buka baju dan seluarnya…..yang tinggal hanya panty colour purple menutup farajnya…….manakala buah dadanya…….aduh!…..masih tegang lagi…….dengan nipple colour black yang kiut…………….geram aku!…..terus aku rangkul dia dan mnciumnya di mulut…..dia membalas ciuman aku……kami berkuluman lidah……..bibir atas aku disedutnya dengan rakus kemudian aku pulak……meneroka seluruh rongga mulutnya…….lalu aku pergi ke dagu…..ke leher….aku jilat…….dah tu terus ke telinga …….perlahan – lahan aku masukkan lidah aku kedalam lubang telinganya…..dia mendesah kesedapan…….iskkkkkkk!…….pas terus ke tengkuknya……..aku jilat seluruh belakangnya……dia kesedapan……sambil tangan aku…..menguli buah dadnya……terus aku pusingkan dia………aku cium buah dadanya……aku gigit manja nipplenya…..dia menjerit kecil dah tu terus aku jilat dan nyonyot buah dadnya……kiri dan kanan…….dia kesedapan…..sambil meramas rambut aku………dah tu………aku terus jilat sampai ke pusat…….terus turun dan dengan menggigit seluar dalamnya aku menarik ianya hingga terlucut………maka tundunnya yang dah memang berair aku tengok ………aku pun mainkan dengan tangan….aku usap dengan manja dan aku cium……..kemudian aku jilat perlahan ke sekeliling farajnya……dia menggeliat kesedapan…………….aku minkan dan menggigit manja bibir farajnya…….dia mendengus kesedapan…..ummmmmmm!…iskkkkkkkk!…...uhhhhhhhhh!…….


Air dah banyak keluar …….aku jilat sampai lenjun…..kemudian aku memasukkan lidah aku kedalam lubang farajnya……..dia menggeliat lagi dan mndesah……aku teroka seluruh kawasan farajnya……..kemudian …….perlahan – lahan aku memasukkan jari hantu aku ke dalam lubang duburnya……….dia mendengus………ahhhhhhh!………..lalu aku jilat lubang duburnya…..dia menggeliat lagi……kesedapan………konek aku dari tadi dah mengeras dan menegang…………tiba – tiba …….ditariknya kepala aku ke farajnya dan dikepitnya maka hidung aku termasuklah kedalam lubang farajnya….rupanya dia dah climax………….aku bangun dan terus mengacukan konek aku ke lubang farajnya………….


Lantas dia bangun……..biar I kat atas!……… katanya……….aku pun berbaringlah diatas kerusi panjang…….dia halakan konek aku ke lubang farajnya dan dia terus menekan konekaku hingga ke dasar ……matanya tertutup rapat sambil mulut berbunyi………uuuuuuuuuuuu!…..hmmmmmmm! dan diayaknya konek aku…….dia pun memulakan acara mengkudanya……….turun dan naik…..aku kesedapan dan dia kenikmatan………kemudian…….dia bangun dan menunggeng di kerusi sebelah aku fahamlah…..doggy style………..maka aku pun meletakkan konek aku k lubang farajnya dan menujah ……dia menjerit kecil…..dan aku pulak maminkan peranan menyorong dan menarik!………..lebih kurang 5 minit aku tujah………dia pulak berbaring dilantai sambil mengiring…..hmmmm……..dah masuk 3 style………aku pun apa lagi……..henjut aje la………sorong dan tarik sambil mulutnya tak henti – henti berbunyi……..ahhhhh!……uhhhhhh!……..iskkkk!…….sedap bang!…..laju bang!…….lagi bang!………


Kemudian aku tonggengkan dia dan aku letakkan konek aku dilubang duburnya…….dia kata ok……..maka dengan perlahan aku menujah konek aku kelubang duburnya hingga masuk ke pangkal……dia mendesah lagi……..kemudia perlahan – lahan aku sorong dan tarik……..semakin lama semakin laju……dia kesedpan matanya tertutup rapat sambil tangan meramas peha aku………bang I am cumming dia kata……peh!…….climax lagi……..aku pun dengan kelajuan maksimum yang aku boleh menghenjut lubang duburnya………smapai satu tahap dimana aku nak terpancut……..aku cuba nak tarik konek aku keluar tapi dia menahan …..maka aku lepaskan air mani aku didalm lubang duburnya………kami keletihan dan tertidur berdakapan sambil konek aku masih didalam lubang duburnya……….aku tersedar jam 6:45 petang………hmmmm…..aku cakap………tertinggal bot …..


Jadi aku pun bersiap la nak ke rumah kawan aku untuk tumpang tidur……dia pulak menahan….maka selama 2 hari 1 malam aku berada dirumahnya tanpa seurat benag……kami berdua berbogel sehingga la saat aku nak balik………


Nanti kalau aku ada masa ku tulis pulak cerita aku menghendap oarng bersetubuh pulak kat tepi pantai!………..best woooo!……dan macam mana aku mandi air mani!……..hampeh!


Sekian…….heh! heh! heh! heh!…….oleh aku

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedapnya bang..
    Besar dan panjang..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam