Sabtu, 3 Oktober 2009

Bini Orang

ni ada cerite ni.... pls don't publish my email... kalau ade orang nak.. korang tanyer

aku dulu ler.... kalau korang rase patut bagi.. korang bagi aje la... biase la kan... aku

ni jantan... mesti nak cari pompuan... tapi cerite yg aku hantar nih... cerite betul...



tu nombor telepon tu... area ipoh kan ?



Hi.... aku baru dapat tahu yang ada hompage pasal cerita-cerita erotic tentang

Malaysian, itupun baru dua-tiga hari nih sebab member aku hantar URLnya....



Aku ingat aku pun nak share dengan korang semua la pengalaman seks aku

dengan kekasih aku ( not really kekasih la.... sebab dia ni actually bini orang.. tapi

sampai saat aku tulis cerita nih dia masih kata yang dia tu single)... tapi buat masa

ini memang dia la yang bela aku.. walaupun gaji aku ni buleh tahan jugak la.... nak

kata aku ni gigolo .. tak jugak..sebab aku tak main dengan byk perempuan... cuma

dengan dia sorang aje.. sebelum ade la sikit.. sikit...



Ok la... cerita sikit tentang aku ni.. umur aku 28++, tinggi aku 6 kaki... (tinggi tu...),

muka okay la... ramai gak peminat kat tempat aku kerja ni.. tapi aku buat selamber

jer.... badan tu biase aje la.. tak ada la tough sangat.... kurus pun tidak... Minah aku

nih umur dia dalam 25++, single (kata die..), tapi yg aku tahu.. dia dah ada anak

sorang.... bapak dia memang seorang yang ada kedudukan (Datuk bibbb) kat sini...

memang anak orang kaya la.... bapak pakai Merz 320 tu.... dia pakai kereta proton

ajer... body memang melentik.... ponggong dia memang sape tengok mesti leleh

punya.... breast dia.. pehhh... dah jenuh aku jilat dah..... pussy dia..... always keep

shaved and trim... sebab aku suka macam tu.. so dia ikut cakap aku la... Aku ngan

minah ni selalu pergi vacation... 2 minggu sekali mesti outstation punya... sabtu n

ahad mesti hilang punya... tempat lepak aku biasenya kat Awana genting, Crown

Prince Penang, PD, Langkawi dll... boleh kata dalam masa 8 bulan aku dengan dia

nih.. dah merata tempat la aku pergi.... so kali ni aku nak share cerita masa aku

pergi genting last month sebab that moment memang paling menarik sepanjang aku

'make love n fucking' dengan minah nih....



Jam menunjukkan pukul 12.45 malam, aku dan dia masih lagi dok melepak kat

puncak genting nun... baru lepas pekena McDonald kat atas tadi... so dah sejuk ni...

aku pakai T-Shirt n jeans Polo yang dia belikan hari raya hari tu, dia pakai dress

hitan tak ada lengan sekali dengan skirt... pendel la sikit... macam style amoi-amoi

pakai.... Aku tanya dia "Kita nak kemana ni yangg.. nak balik bilik ke nak pergi

disko ?" dia jawab.. "balik la bang.... sejuk la... kalau balik bilik boleh kasi panas

sikit..." "ok la..." then kitorang pun naik cable car genting skyway tu turun dari puncak

genting.... masa dalam cable car tu pun aku dah ringan-ringan dah... aku seluk

tangan dalam baju dia ikut bawah n aku gosok pussy dia yang tembam tu.... dia biar

ajer sebab dia memang suka aku buat macam tu.... dia pun dok gosok batang aku

yang dah mula nak tegang ni...



Sampai aje kat stesen skyway.. aku terus ambik kereta dan balik ke Awana, dalam

perjalanan nak balik pun dia dah peluk dan gomol aku "Yangg.. abg tengah drive

nih.... kaghang tak sempat sampai bilik dah terpancut kan rugi air jer.... he he he he

he" aku ketawa.... "Abg ni nakal la..... jaga la sampai bilik kang teruk saya kerjakan

awak " "Eh eh.. ? sape yang nak kerjakan sape nih... " kereta terus panjat bukit

berselekoh untuk ke Awana tu...... Sampai Awana lebih kurang pukul 1.15, terus

parking kereta n pergi ke lif. Masa tu aku duduk tingkat 26, then facing puncak

genting lak... view dia memang cukup menarik.... Masa dalam lif aku tolak dia ke

dinding lif dan bibir aku terus mencari bibir dia dan kami bercium dengan begitu

rakus sekali.. Tangan aku meramas-ramas bontot dia yang gebu itu dan dia pun

meramas-ramas bontot aku yang pejal ni (part yg dia suka ramas) .... sampaikan lif

tu berhenti pun kitorang tak perasan... sampai tingkat 26, terus masuk bilik.. masuk

bilik kitorang tak terus 'on'... rilek dulu.... "Abang.. I nak buang mekap dulu.... okay ? "

Aku cuma menganguk saja... semasa dia mencuci mekap kat muka dia ni... aku pun

bertukar uniform.. aku pakai short n Tshirt Adidas aku.... (tak de underwear ! ) and

aku terus lepak kat balkoni bilik kitorang tu sambil melihat keindahan genting

diwaktu malam... lebih kurang 5 minit dia keluar bilik air, kemas-kemaskan

peralatan cuci mekapnya dia terus ke balkoni dan berdiri disebelah aku.... aku rilek

aje... aku letak tangan aku atas bahu dia dan aku gosok pelan-pelan..... aku tarik dia

rapak kat aku...then aku pun peluk dia dari belakang.... terasa batang aku menekan

lurah bontot dia dan pasti dia juga terasa batang aku yang baru nak tegang tu. Aku

diam tak buat apa-apa cuma tangan aku mengusap-ngusap perutnya yang kempis

itu sambil bibir aku mencium perlahan-lahan di tepi tengkuk dia... aku menjilat

perlahan-lahan tengkuk dia yang putih itu sambil kedua-dua belah tangan aku

menggosok-gosok perut dan bahagian tepi badannya... "Mmmmmmmm....." hanya

itu yang aku dengar dari mulut dia... dan aku tanya dia "Can I make love with you

yang.. ?" dia cuma senyum dan berpaling melihat muka aku then dia berkata "Abg

buat yang best ye bang..." Aku cuma menggangguk saja.. dan bibir kami terus

bersatu dalam satu ciuman yang amat panjang... sambil itu tangan aku mula

meramas-ramas buah dada dia yang masih dibaluti dengan baju hitam dan bra

hitam dia tu... Dia mula merengek-rengek manja "MMmmmmmmm.....

arrrrhhhhhhh.... mmmmm" tangan kanan aku masih memeluk belakang dia dan

tangan kiri aku terus meramas-ramas buah dadanya. Ciuman kami masih belum

terlepas dari tadi lagi, dan aku melepaskannya... aku melihat terus ke dalam mata

dia dan aku nampak yang dia memang perlukan aku malam ni.... di balkoni ini....

memadu asmara.. bermain cinta.....



Aku terus mencium tengkuk dia dan dia menggeliat kegelian dan aku tarik bajunya

perlahan-lahan keatas, sikit-sikit aku tarik baju hitam dia... dan tersingkap bontotnya

, aku masukkan tangan aku kedalam bajunya, menggosok-gosok serta

meramas-ramas teteknya yang pejal itu.... "Mmmmm....... sedap yang kena ramas

cam tu.... kalau boleh setiap saat nak you ramas breast I ni.." aku terus meramas

lagi buah dadanya yang masih dibaluti bra itu....Aku terus mencapai kancing branya

yang didepan itu,aku buka dan terkeluarlah dua bukit yang memang aku geramkan

itu.. aku gentel putingya perlahan lahan .... dari sebelah kiri ke sebelah kanan

sehingga putingnya tegang dan nampak tersembul dari luar bajunya. Aku terus

menggentel putingya dan wajah dia semakin kuyu dan semakin stim aku tengok

muka dia.. dan aku terus mencium bibir dia dengan ghairah sekali. Aku keluarkan

tang aku dari bajunya itu...menurunkan kembali bajunya... dia kemudiannya

mengeluarkan sendiri branya melalui lengan baju (tak de lengan sebenarnya)

...sambil mengeluarkan branya.. mulut kami masih lagi bersatu... dan saling bertukar

air liur... saling kulum-mengulum lidah masing-masing, dia terus mencampakkan bra

yg telah dikeluarkan tadi ke tepi balkoni itu... dia berpusing mengadap aku dan terus

memeluk erat badan aku, terasa ketegangan buah dada dia yang aku ramas tadi

menekan dada aku.. kami terus bercium lagi... dua-dua sedang asyik dilamun angin

cinta... dan tangan aku meramas-ramas bontot dia.. aku gosok gosokkan dicelah

lurah bontot dia yang gebu itu... sambil itu lidah aku mula merayap ke telinga dia

sambil berbisik... "Yangg..... I love you yang....." "Mmmmmmm...." dia merengek

kegelian lagi... dan aku perlahan-lahan menjilat telinga dia dan terus menjilat

tengkuk dia.... pada yang sama tangan aku mula menggosok-gosok bahagian

depan pussy dia yang masih ada baju dan panties hitam itu.... "Yangg...... lick me

there yang,,," pinta dia.. dan aku berkata kembali... "rilek la yang.... kita buat kali ni

betui-betui slow n steady n the best.... you takkan lupa sampai mati punya.. " "Apa

saja la yangg.... asalkan you puaskan nafsu I nih.. dan you pun puas...." dia cuma

tersenyum dan aku terus menjilat telinga dia, tangan aku terus menggosok-gosok

pussy dia.... Aku teruskan ciuman aku.. kali ini.. bibir aku terus ke lengan dia dan

mencium dari ketiak perlahan-lahan aku jilat tangan dia sehinggalah ke hujung

jari..Aku masukkan jarinya kdalam mulut aku satu persatu... aku jilat jarinya satu

persatu dan perlahan-lahan aku jilat semula sehingga kembali semula ke lengan,

ditepi ketiak dia.... aku terus ke tangan sebelah lagi... aksi yang sama kulakukan

seperti tangan yang tadi... semuanya secara perlahan dan cukup

romantik...."yangg... I stim ni... " itu yang aku dengar... Aku pun stim jugak nih... "I pun

stim jugak nih.... you yang kata nak yang best... " "Mmmmmmmmmm " dia

tersenyum sambil tangannya meramas-ramas lembut rambut aku ni....



Aku menarik baju dia keatas.... terus aku selak sampai ke bahu..... " yangg.. I bukak

baju yer..." dia tanya aku.... "nanti la.... karang abang bukakkan..... pegang baju

nih.....:" bile terselak baju tu... aku dapat tengok body dia... pussy dia masih ditutupi

panties warna hitam... tetek dia dah terkeluar.... aku perlahan-lahan terus menjilat

tetek dia... perlahan lahan aku gigit putingya dengan bibir aku ni... sekali sekala aku

gigit manja dengan gigi rabbit aku ni.... die mengerang kesedapan.... "Abangg...

sedapnya abg jilat puting I tu...... please abang... lick lagi bang......." Sebelah tangan

aku meramas tetek dia.... lidah aku terus menjilat puting dia dan sebelah tangan lagi

menggosok-gosok pantat dia yang masih dalam panties hitam bunga-bungau itu..

Aku bertukat menjilat puting satu lagi... sehingga puting dia betul-betul tegang dan

dah merah aku kerjakan...... Akupun mula bermain dengan lidah aku ni...

perlahan-lahan aku turun kepusat dia... beberapa ketika aku menjilat-jilat disekitar

perut dan pusat dia... dan aku terus trun kebawah lagi... dan kali ni bibir aku terus ke

atas panties dia.. Aku duduk mencangkung, dia berdiri dalam keadaan

mengangkang dan aku terus perlahan-lahan mengusap pantat dia dengan bibir aku

dan sesekali aku keluarkan lidah aku untuk menekan kedalam lubang pantatnya

itu.... "Ahhhhh........ stimm yangg.... please yangggg... take it off and lick me there.......

please yangg i dah tak tahan nih.... " aku diam tak menjawab... bibir aku terus

berlegar-legar dikawasan pantatnya itu. Bau aroma pantat dia memang aku dah

tahu sangat dan bau itu sememangnya telah sebati dengan hidung aku nih, bau

yang cukup aku suka nak cium... jilat dan buat apa saja yang aku mampu....... aku

terus menggosok-gosok bibir aku dibibir bawahnya itu, aku perlahan-lahan

mencium dibahagian tepi pantatnya itu...... terus kepehanya, aku jilat pehanya dari

atas sehingga kelutut,naik semula keatas ketepi pantatnya itu..... kemudian turun

kembali kelutut..dan lidah aku berlegar-legar dibahagian lututnya itu... dan aku terus

menjilat betisnya... cukup perlahan.... yang membuatkan dia semakin kuat

rengekannya "mmmmmm.........." itu aje yang aku dengar... aku terus menjilat

sehingga ke buku lali.... dan terus ke ibujari kakinya dan aku memasukkan ibujari

kakinya kedalam mulut aku dan mengusik-ngusik dengan lidah aku ini.... kemudian

perlahan-lahan aku naik kebetisnya..... ke lutut.... lidah aku berlegar-legar.... naik

kepehanya yang putih gebu itu... sampai la bibir aku berada diatas pantiesnya itu....,

bibir aku bermain-main kembali dicelah pehanya itu... sekali sekala aku keluarkan

lidah aku, aku jilat ditepi-tepi pantiesnya.. dan dia terus mengeliat kegelian....

aduhhh... sedapnya bau pantat kau ini.... apa kau sembur minyak wangi apa ?....aku

terus mencium dan berlegar-legari dicelah pehanya itu.. dan turun ke peha sebelah

kanan pulak.. dari atas perlahan-lahan aku mainkan lidah aku tu...... turun dan

berhenti dilutut.. aku jilat-jilat di lutut. dibetisnya, aku jilat-jilat betisnya itu.... turun

perlahan-lahan hingga ke buku lali.... aku gigit manja buku lali dia... dan terus keibu

jari dan aku mencium ibu jari kakinya dan memasukkan kedalam mulut aku, seperti

tadi... aku mainkan ibu jari kaki dia dengan lidah aku..... perlahan-lahan aku naik

semula ke betis, lutut, peha. aku jilat lama sikit dibahagian peha ini... sehingga ke

tepi pantatnya... ketepi pantiesnya... terus keatas pantiesnya itu, aku terus

tenyehkan hidung aku ke atas pantatnya yang tembam itu....... aku dapat rasakan

pantiesnya basah kerana terlalu ghairah dengan aksi-aksi yang aku lakukan tadi....

"Yang... I dah tak tahan ni... you bukak la panties I tu... then lick me there please......

please yanggg.. please... I tak boleh handle dah ni..... please yang...." dia merayu kat

aku.... aku mencium bahagian tepi pehanya dan menjilat terus ke tepi pantiesnya

itu... aku gigit getah panties ditepi dan perlahan-lahan aku tarik dengan mulut aku

kebawah, then lidah aku perlahan-lahan ke pusat dia dan beralih ke peha sebelah

lagi, terus aku gigit getah pantiesnya dan aku tarik kebawah.... kemudian aku terus

kebelakang dak mencium bontotnya dan aku gigit panties di belakang dan aku tarik

kebawah dengan gigi aku ni.... apabila ternampak lurah bontotnya... aku terus

menjilat-jilat. dilurah itu dan dia semakin merengek kegelian...... aku terus ke depan

dan menarik getah bahagian depan.. perlahan-lahan aku dapat melihat pantatnya

yang temban itu dengan bulu yang cukup halus... hampir tiada bulu langsung.... terus

aku tarik kebawah dan sehingga akhirnya panties dia terus kepeha.... terus kelutut

dia.... dia mengangkat sebelah kaki untuk menyenangkan aku membuka pantiesnya

itu... aku terus melucutkan pantiesnya dengan tangan, aku ambil panties itu aku

usap-usap dimuka aku dan aku mencium bau erotik dari panties itu.. kemudiannya

aku letakkan ditepi balkoni itu.... Dia lantas mengangkat kaki kanannya dan

meletakkan diatas bahu kiri aku....jelas aku dapat lihat rekahan pada lubang

pantatnya... basah... merah... merekah...... tempat yang perlu aku kerjakan malam

ini.... Aku mencium sekali bibir bawah dia.. aku keluarkan lidah aku.. aku jilat

perlahan-lahan... sesekali aku masukkan lidah aku kedalam lubangnya itu... aku

terus benamkan bibir aku kebibir bawah itu dan aku jolok lidah aku sedalam

mungkin...." Ahhhhh.... sedapnya yang... sedap yanggg... please yanggg... jilat bijik I

yangg.. please yangg....... lick me there yang please yangg.... " aku perlahan-lahan

terus menjilat pantat dia yang memang dah basah itu.... lidah aku menjilat-jilat dari

bawah sampai ke atas kemaluan dia dan aku menggunakan sebelah tangan untuk

mencari bijik kelentit dia.... bila aku jumpa bijik merah itu.. aku usik-usik dengan

tangak aku dulu..... "yangg.. I tak nak dengan tangan yang.... i nak lidah you jilat bijik I

tu....." Apa lagi.... aku pun terus la jilat bijik kelentit dia tu... tangan kiri aku bukakan

pantat dia supaya aku boleh nampak biji kelentit dia dan jilat bijik dia manakala jari

tangan kanan aku terus mencari lubang dan memasukkan fucking finger aku ke

dalam lubang pantat die... aku usik-usik bahagian dalam lubang dia dengan jari aku

ni sambil lidah aku terus menjilat-jilat bijik kelentiy dia..." Apa yang aku dengar

hanyalah suara rengekan manja dia "Yesss... Yesss yanggg....... I like it yangg... lick

me there yangg.. please don't stop yangg... yessss .. pleaseee yanggg. all the way

yanggg... all the way.... " Jari aku terus memainkan peranannya... aku robek-robek

satu jari aku tu kedalam lubang pantat nya dan lidah aku semakin ganas menjilat

bijik kelentik dia tanpa henti-henti... tangan dia meramas-ramas rambut aku.. aku

teruskan aksi aku ini untuk beberapa ketika tanpa henti-henti... dan aku tahu die

memang dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana terlalu stim dengan aksi aku

ini...dan tetiba aku dengar suara "Yangg.. please yanggg I wanna cumm yangg...

please yanggg please yangg.. don't stop yangg... all the wayy.. I wanna cummm...

arghhhhhhhhhhhhhh YESSSSSSS ASHHHHH... arrgghhh..... I'm cummmingg...... I'm

cummingg........ yees yangg... I cum yanggg....... I cummmmmm...... ahhhhhhhh.....

that's great yangg.. I love yanggg..."dan aku terasa jari aku dibasahi cecair yang

panas yang keluar dari kemaluan dia... dan tangannya terus meramas-ramas

rambut aku , mengusap manja kepala aku..



Aku berdiri, dia terus menarik tengkuk aku dan mencium bibir aku dengan rakus

sekali.... tangannya mula meramas-ramas batang aku yang memang dari tadi dah

2 ulasan: