Sabtu, 3 Oktober 2009

Anak Sedara,Isteri Boss

Anak sedara, isteri boss (dia la firsttime aku)

setelah berulang kali aku bersama isteri boss aku.... 1 minggu boss aku cuti,
dan aku bersamanya 5 hari.
setelah boss aku balik dari sabah aku cuba curi2 masa bersama nya.......saling
mengingini.......saling inggin mengecapi kesedapan....... dan aku percaya dia
amat berpuas hati pada aku.......cuma firsttime aku dgnnya saja 15 minit.

satu hari aku terlalu rindukan belaian dia.......dan aku akan meninggalkan RTM
tak lama lagi......utk ke JOHOR.
aku telefon dia utk ketempat biasa.......katanya " akak sibuk kerana keluarga
dari kampung datang"
dia minta 2-3 hari lagi laaaaaaa
tak apa, aku call iza....anak sedaranya dan minta datang ketempat
biasa......kantin rtm......dia orang tak kesah kerana anak sedaranya pernah tido
kat situ.

di kantin kami tak menunggu banyak masa dan kurang bercakap......iza terus
memeluk aku dan katanya" iza terlalu rindukan hid laaaaa"
kami bercium lama...selama ini kami tak pernah terlanjur.
entah kenapa kali ini aku teringat mak sedaranya , belaiannya dan enjuttannya.
aku meramas tetek iza dalam tshirt.....iza mendongak saja "ussssssssshhh" sambil
mata pejam..."sssedap , lama hid tak ramas iza punya"....."hid juga rindukan
iza" sambil aku selinapkan tangan aku masuk kedalam tshirt iza.....iza tepis
"hantar iza balik...dulu hid tak macam ni.....kita kan dah janji hanya dalam
baju aje". "hid tahu iza , tapi hid terlalu rindukan iza"."hid ni kawan ngan iza
kerana cinta ke nafsu".... aku terkedu hampir tak terjawab, aku senyap.....aku
diam...iza terus menggoyangkan bahu aku sambil berkata " iza tanya hid
ni........iza sayangkan hid dan iza mahu kita terus berkawan utk
selamanya..tanpa merosakkan dgn begini".sekali lagi aku diam.......aku lepaskan
pelukkan aku yg agak longgar tadi......iza cuba menggoyangkan bahu aku
lagi........." hid ... tengok mata iza ni........"kemudian kami diam agak
lama......cuma aku terasa belaian tangannya mengelus rambutku......aku masih
ghairah sambil masih terbayang aksi dgn mak sedaranya.... sememangnya aku
terlalu gian..... aku terlalu inginkan kesedapan berulang lagi.
aku cium lembut pipinya, telinganya dan lehernya......tiada
tindakbalas......"isssssss.....ussssssss" sambil dia pejam mata. iza menggeliat
geli atau seronok, yg pasti aku bertambah syok. "hid.....kenapa kita jadi macam
ni"..."hid terlalu sayangkan iza.......iza...hid terlalu rindukan iza" serta
merta aku memeluk erat badannya.......tak aku sangka iza membalas dgn erat
sekali sambil mengelus kecil......"hiiiiiiiiiiiiisssssh"..lembut, ghairah dan
tangan aku dah dalam bajunya serentak tu, mulut kami masih bertaut.....lembut
dan halus......saling menghisap.
aku cuba membuang tshirtnya.....putih sunggggguh dada nya , teteknya tak terlalu
besar tapi cannnntik , mulus..... aku buka colinya sambil mulut kami
bertaut.......pengalaman aku ngan mak sedaranya kugunakan sepenuhnya
"ussssssh....isssssh" betul-betul dicuping telinga aku.
tangan kana aku dah kat pantatnya...tanpa spender......tak setemabam mak
sedaranya tapi terasa kepadatannya....berair sikit..berlandir.aku memainkan biji
kelentitnya...."ssssssedapnya hid....hiddddddddddd, kenaaaaaapa sedap sangat
ni".
aku diam je......terus mulut aku lepaskan ke puting teteeknya....sebelah
kiri.......mak sedara nya kata, tetek kiri lebeh sedap bagi perempuan
"ussssssssshhhhhhhh" sambil dia menggeliat ,mengangkat punggungnya.
"ssssssssseeeedddddd.........aaaaahhhhhhhhh"aku buka skirtnya.......iza bogel
depan aku........percayalah body cantik drpa mak sedaranya.......anak dara 17
katakan.
aku menjilat seluruh badannya.......aku tak nak jilat pantat...busuk!!!!!!!
aku dah berbogel konoek dah tegang aku tak boleh tahan dgn bodinya yg putih,
gebu.........."iza.......hid nak masukkan konek" iza hanya diam "isssssssa
adusssssssssssss hid........isusssssshhh" mata kejap.aku kangkangkan paha terus
memasukkan konek aku kedalam pantat......"oooooooohhh ketatnya"
"adusssssszzzssssss...slow sikit hid" sambil menolak sikit badan aku.aku
menjunamkan perlahan2 konek kedalam....."ussssshhhhhhhhh......." iza masih
memelukku dgn erat sambil mengerutkan matanya."sssssssssssedapnya hiddddd". aku
mecium tengkuknya mencium kat yg terdaya. terasa kemutan pantatnya yg sangat
berbeza dgn mak sedaranya.
aku terasa konek aku
sejuk......."ssssssssssssss.....uuuuuuuussssssseeeeeedddddap aaaaaaahhhhhhhhhh"
iza memlukku erat. kakinya memaut punggungku. aku rasa konek aku betul2 masuk
kedalam......terasa sungguh sejuk dan rasa lelehan keluar dari pantatnya.iza
perlahan-lahan lepaskan pelukkannya dan aku masih menghayun konekku perlahan2
mengikuti alunaan punggungnya.
kembang-kuncup kemutan sungguh terasa........"hiddddd.....
iza......sssssssssssayangkan hid.......jgn tinggalkan iza leeeeeeeeepasss
ni......plisssszzzzzz ........ishhhhhhh...
sedapnya......uuuuuuuusssssssss......". " Iza hid sayaaaaaangkan
iza"............. "hid........iza tak nyesal buat gini dgn
hid......tapi.....ushhhhhh...ssssssssedapnya.. ......" iza terus menggoyangkan
punggungnya. aku minta iza mengayunkan punggungnya kekiri dan
kekanan......"adusssssssszzzz iza... hid gembira dengaaaaaaaan iza".
"ossssssssh....izaaaaaaaaa "
serentak dgn tu aku meluk erat iza...... bertaut dan aku pancut kedalam dan itu
yang buat iza memelukk aku terlalu erat. kami diam seketika utk mengecapi
kesedapan itu.konek aku masih kat dalam pantat iza.......aku belai iza lembut
dan iza tak menangis.......setelah hampir 1/2 jam konek aku kat dalam pantat
iza......terasa balik kekejangnya, aku ayun sekali lagi dan kali iza sungguh
menakjubkan, mainan kami kali ini sungguh sedap dan iza cukup puas..... kami
sungguh letih dan aku terbangun esok (ahad) kantin tutup).. iza minta aku sekali
lagi...... kali iza yg memulakkannya dan aku mengajar macammana mak sedaranya
mengajar aku.kami buat selepas tu......2 kali......iza terlalu penat.
kemudian iza memberitahu aku ayahnya akan berpindah ke serawak minggu tu jugak
sebab tu seluruh keluarganya ada di kl.iza minta aku tak meninggal kan dia...aku
berjanji aku tetap menantinya...... aku juga sayangkan iza sepenuh hati ku. kami
berjanji utk saling menyintai......kami berhubung di serawak selama 2 tahun
sehingga dia mengatakan seorang usahawan serawak akan mengawininya.........dan
iza pun berkahwin.....aku frust...selama ni aku setia dgnnya. aku dah putus dgn
mak sedaranya kerana dia.......dan selepas tu aku tak keruan sehinggalah aku
berjumpa dgn seorang yg bernama Ina.....
jumpa lagi dgn pengalaman aku ngan Ina pula ,dia masih dara.

5 ulasan: