Sabtu, 3 Oktober 2009

Ayu, Layu & Sepi

Sebelum saya menceritakan pengelaman saya kepada you all terlebih dahulu saya
ingin menyatakan cerita ini adalah benar-benar belaku kepada saya pada bulan
april 1998. Ceritanya begini.

Pada suatu hari my friend man telah mengenalkan aku seorang gadis, umurnya
dalam purata belasan tahun. Semasa perkenalan tersebut kami pergi minum tea
tarik kat bangsar. Semasa minum tea tarik aku hulurkan kat ayu kad aku (call card)
selepas itu aku hantar ayu balik kerumah dekat hulu kelang. Dalam perjalanan
dalam kereta mata aku liar memandang ayu yang cute itu. Dia memakai kemejaT
ketat dan berseluar levi's. Aku tengok ayu memang seksi badan dan pehanya
memang padat kalau you orang tengok dia mesti tangkap cintan punya.

Selepas hantar aku pun balik ke office aku kat bangsar dengan harapan ayu akan
menalifon aku kemudian. Oleh kerana aku terlalu sibuk dengan kerja jadi aku
terlupakan akan ayu. Pada suatu malam lebih kurang pukul 12.30 malam semasa
aku dan kawan aku BB dalam perjalan balik ke bangsar dari kuala selangor ayu
menalipon hand set aku dan mengatakan dia boring duduk dirumah nya. Ayu
sebenarnya tinggal dengan kakak dia. Jadi aku pun berjanji untuk mengambilnya
disana.

Dalam perjalanan ke bangsar ayu membuka ceita kisah hantu. Aku dan member
aku buat-buat takut. Aku kata dekat ayu kalau bukan ayu yang aku ambil ini nanti
aku bawa ke hotel dan ayu menjawab bawalah ayu tak takut. habis cerita itu kami
sampai dibangsar dan naik ke office. Semasa dlam office aku mula nak buat plan
baik. Aku ajak ayu pergi disco dekat petaling jaya ayu tidak menolak pelawaan aku.
Aku terus minta kunci kereta kat member aku (BB) Sejurus itu kami terus turun dan
menuju kereta. Aku hidupkan injin kereta terus menuju ke disco.

Sampai disco jam sudah 3.00 pagi dan orang mula keluar dari disco. Entah
mengapa disco tutup awal pada hari itu. Ayu kata takpa lah dekat aku kita pergi
minum dekat kawasan berhampiran. Aku tanya ayu dia nak minum apa? Ayu kata
dia dah lama tak minum beer. Aku kata dekat dia aku dah brhenti minum minuman
keras hampir lima tahun dia kata tak apa le teman dia minum sudah le. Aku kata kat
dia ok.

Kami masuk kedai cina berhampiran kawasan itu. Aku order dekat ayu satu botol
kecil dulu. Aku kata dekat dia jangan minum banyak banyak nanti mabuk. Dia jawab
ayu mana pernah mabuk. Jadi aku pun order lagi hingga lima botol. Aku tengok ayu
mula cakap merepek. Aku tahu ayu dah mabuk. Jadi hari dah nak siang aku ajak
ayu balik. Dalam perjalanan balik ayu mula mencium pipi aku, aku kata dekat dia
aku tengah bawa kereta nantikan.... Aku tanya ayu dia nak balik kerumah dia atau
nak tidur kat hotel. Ayu kata tak kisah. Aku pun apa lagi henjut kereta aku laju laju
supaya cepat sampai.

Sampai kat hotel aku suruh ayu duduk dalam kereta sementara aku nak check in.
Lepas itu aku terus naik bilik hotel dulu tinjau kawasan bilik menarik kata hati aku.
Aku turun kebawah dan ambil ayu naik keatas dan terus masuk kedalam bilik.
Semasa dalam bilik ayu kata dia nak mandi dulu aku kata dekat dia bersih semua
sekali dia senyum aje. Semasa ayu dalam bilik mandi aku kata dekat dia aku nak
keluar kejap tapi dia tak bagi. Dia suruh aku ketuk pintu bilik air selalu takut aku
keluar. Bila selesai mandi aku lihat ayu cuma memakai tuala saja barang aku dah
mula naik tegang. Dan aku saja kata dekat dia suruh dia pakai baju sebab aku dah
mula rasa lain macam, ayu kata dia tak kisah.

Ayu baring diatas katil aku nampak pahanya yang gebu itu aku duduk dekat dia.
Aku bisik kan kat telinga dia aku kata nak cium dia sekali dia angguk kepala tanda
setuju. Aku apalagi terus cium mulut dia, ayu memberi tindak balik yang baik, kami
bemain lidah selama 5 minit dan tangan aku mula memaikan peranan yang
seterusnya memuju ke dua buah gunung dan tangan aku memegang tetek ayu yang
kecik bagaikan buah epal. Tetak ayu mula memberi tindakkan dan aku lihat ayu
sudah mula memejamkan mata. Tangan aku terus turun kebawah, kerja aku
memamg mudah kerana ayu tidak memakai apa-apa lagi. Aku terus melucutkan
tuala mandi yang ayu pakai. Aku nampak keseluruhan tubuh ayu yang putih dan
gebu itu. Tangan aku memegang bahagian bawah ayu air mula mengalir
membasahi dua lurahnya.

Tangan aku makin aktif kerana ayu sedikit tidak menghalang. tangan aku mula
memegang biji kelentitnya dan memainkannya. Ayu makin hilang arah.. batang aku
makin keras. Aku terus mengomoli ayu hingga beberapa minit. Selepas aku bangun
dan terus menanggalkan seluar dan baju aku, seluar dalam juga tidak dilupai. Aku
sudah berbogel seperti ayu. Aku pun menghalakan senjata aku tepat pantat aku dan
terus menekan. Zakar aku masuk kedalam dan terasa panas kesedapan. Aku mula
melakukan pergerakkan .. kemudia aku menyuruh ayu menukarkan posisinya dan
kami malakukan pelbagai cara. Hampir 20 minit kami berdayung air aku masih
tidak mahu keluar. Aku rasakan air ayu mula keluar dan ayu kata dia dah letih aku
terus bertindak supaya air aku keluar. Lama tindakan yang aku buat barulah air aku
keluar. Aku tidak membuang air aku kedalam lubang ayu kerana aku takut
kesedapan yang aku rasa nanti menjadi lembaga didalam perutnya. Kami keletihan
dan terus tidur.

Sekian yang dapat aku cerita bagi bahagian ini.... nanti aku kan ceritakan lagi
kerana aku melakukan 3 kali dalam masa 4 jam dengan ayu. dan perkara terbut
berlaku berulang kali. Bagaimana pun aku amat sayang dekat ayu aku tidak
menggangap ayu tempat melepaskan nafsu aku sebalik orang aku sayang.
Bagaimana pun ayu telah menghilang diri dari aku sehingga kini. Baru-baru ini aku
dapat tahu ayu akan berkahwin dengan orang yang mungkin anda kenali. Kalau
saya cakap orang itu anda akan tahu sebab dia adalah seorang yang terkenal.
Cerita ini aku buat khas untuk meraka yang menjadi senasib dengan aku. Aku kini
boring tanpa ayu.

2 ulasan:

  1. Nk main cll papazola jumpa main tmpa hubungan serius..boleh jer..0196147548,utara

    Area

    BalasPadam
  2. Nk main cll papazola jumpa main tmpa hubungan serius..boleh jer..0196147548,utara

    Area

    BalasPadam