Sabtu, 3 Oktober 2009

Budak Kampong Part I

Kenangan dan peristiwa yang berlaku masa dulu-dulu sampai bila pun tidak dapat

dilupakan. Ianya tetap menjadi sejarah yang sering datang dalam ingatan. Tidak kira

kita sudah insaf, taubat dan sebagainya tapi dimasa-masa tertentu dia akan

menjelma juga.



Aku berasal dari sebuah kampong disempadan antara Negeri Terengganu dan

Kelantan. Semasa aku kecil-kecil dulu sememangnya kampong ku ini tidak ada

kemudahan asas seperti sekarang. Letrik, air paip dan jalan tar yang

menyambongkan kampongku dan jalan besar semuanya belum ada. Kebanyakan

penduduk di kampongku ini adalah sebagai petani. Musim padi mereka menanam

padi. Walau bagaimana pun ada juga diantaranya yang menoreh getah dan lain-lain

kerja-kerja pertanian. Dan salah satu yang istemewanya dikampongku ini ialah

terdapat sebuah sungai yang sederhana besarnya. Airnya pun tidaklah deras

sangat dan tidaklah dalam sangat. Sungai inilah yang menjadi punca bekalan air

untuk diminum dan mandi manda. Malah sungai ini jugalah kadangkala menjadi

tempat membuang najis.



Dan semasa aku kecil-kecil dulu lagi juga aku sudah biasa sangat dengan

perkataan-perkataan burit, pelir, kocak dan lain-lain perkataan yang lucah dan

cabul. Mungkin kerana orang-orang melayu kuat sex atau tidak, aku tidak tahu.

Perkataan-perkataan yang mencarut begini menjadi mainan mulut budak-budak,

apa lagi bila berlaku pertengkaran atau perbalahan semasa bermain. Bukan saja

setakat tahu sebut perkataan tersebut, malah tahu juga apa maksud dan maknanya.

Burit adalah kemaluan perempuan, pelir adalah kemaluan lelaki dan kocak ialah

persetubuhan diantara lelaki dan perempuan. Tapi walau bagaimana pun aku dan

budak-budak lain semasa itu hanya tahu sebut dan faham saja, sedangkan

perasaan terhadap perlakuannya belum ada lagi.



Perkataan-perkataan lucah dan mencarut begini, aku pun tak ingat aku dapat dari

mana. Sama ada dari budak-budak lain yang lebih besar dari aku, mau pun dari

orang-orang dewasa sendiri. Tapi seingat aku orang-orang dewasa sendiri yang

selalu membuat teka teki dan pantun-pantun dengan perkataan-perkataan lucah

tersebut. Contohnya adalah;



Cat ra.. ra..

Che Mamat jual budu

Kocak burit kera

Keluar air dua sudu



Ada lagi pantun dua kerat seperti ini:



Kayu mumut junjong sireh

Burit gemok pelir murih ( marah/geram )



Mumut ertinya kayu yang tidak keras/empulur.



Walau bagaimana pun apabila aku telah semakin besar dan sudah pun melangkah

ke darjah enam, perasaan dan naluri sex aku sudah mula datang. Apa tah lagi

selepas aku bersunat dan mula naik ketingkatan satu, sekolah menengah. Aku

semakin tertarik bila melihat burit budak-budak perempuan walaupun usia mereka

baru lapan atau sembilan tahun. Dan aku tahu dimana aku dapat melihat dan

memerhati burit-burit budak perempuan ini. Tentunya ketika mereka semua sedang

mandi disungai dikampongku itu.



Sememangnya keadaan dikampong, budak-budak perempuan dan lelaki main

sama-sama, mandi sama-sama dan mengaji Quraan sama-sama. Kalau hari

bersekolah, balik saja dari sekolah mereka semua akan mengaji Quraan dirumah

Lebai Salleh. Selepas mengaji barulah kebanyakan budak-budak akan mandi

sungai hinga berjam-jam lamanya. Yang tentunya bukan lagi mandi tetapi bermain.

Main selam menyelam, kejar mengejar didalam air, main terjun dan sebagainya.

Dan dimasa itu walau pun usia sudah sepuluh atau sebelas tahun, masih lagi mandi

telanjang. Malah ada sesetengah budak perempuan yang teteknya telah

membengkak pun masih mandi telanjang lagi. Tak tahulah mungkin orang tua pun

tidak ambil berat sangat tentang hal ini.



Sebagaimana yang aku katakan tadi, aku sentiasa saja berada ditepi sungai

memerhatikan budak-budak mandi. Bukan saja memerhatikan budak-budak lain

mandi, tapi aku juga mengawasi adikku sendiri yang mandi bersama-sama mereka.

Bimbang juga aku pada adik perempuanku yang dalam darjah empat tu mandi,

maklumlah dia tu bukannya pandai sangat berenang. Kadang-kadang aku juga akan

mandi sama. Tapi oleh kerana aku sudah bersunat, aku tidak lagi mandi telanjang.

Aku akan memakai kain basahan atau pun mandi dengan seluar pendek. Dan

dalam memerhatikan adikku dan budak-budak lain yang mandi telanjang ini, aku

pasti akan memerhatikan kepada budak-budak perempuan yang lebih besar

sedikit, yang teteknya telah mula membengkak. Pelir aku akan naik tegang apa lagi

bila melihat burit mereka yang putih dan telah mula meninggi dan mengelembong

itu. Dan dalam ramai-ramai yang mandi itu, aku begitu syok bila melihat pada burit

Ani yang dalam darjah lima itu. Kulitnya yang putih melepak itu membuatkan buritnya

juga putih licin dan meninggi. Teteknya juga sudah mula membengkak. Aku pun naik

hairan, dia yang baru darjah lima itu sudah membengkak teteknya. Tapi memanglah

kalau lihat dari badannya, dia tu seolah-olah sudah dalam darjah enam atau dalam

tingkatan satu seperti aku.



Setelah beberapa hari memerhatikan burit Ani, aku menjadi naik geram. Hinggalah

pada suatu hari aku dan kawan-kawanku juga ikut mandi sama. Sambil bermain

dan menyelam itu aku terus menyelam menuju pada Ani yang sedang bermain

dengan kawan-kawannya. Bila menghampirinya didalam air itu, aku terus

menyentuh buritnya yang terdedah itu. Menjerit juga Ani ketika itu, mungkin dia

terkejut. Aku minta maaf dan berpura-pura tersalah langgar. Tapi aku masih tidak

puas hati dan tidak lama kemudian aku selam lagi dan menyentuh lagi burit Ani.

Tapi kali ini bukan saja aku sentuh malah sempat juga aku usap-usap sekejap.

Nampaknya kali ini Ani tidak lagi menjerit tapi masih marah dan mengatakan aku

nakal. Aku selam lagi dan kali ketiga aku dapat menyentuh burit Ani. Dan kali ini Ani

tidak menjerit dan marah pun tidak, hinggakan sempat aku sentuh pada celah

buritnya. Ini telah membuatkan aku semakin berani. Dan bila aku selam kali

keempat, aku selam dengan agak lama lagi. Aku usap dan main-mainkan dicelah

buritnya yang begitu memberahikan itu hingga aku rasa nafasku dah tak tahan

barulah aku timbul kepermukaan air semula. Aku senyum kepada Ani dan dia juga

senyum kepada aku. Jadi aku dapat mengagak yang Ani juga tentunya merasa

nikmat dengan sentuhanku tadi. Pelirku ketika ini bukan main tegang lagi. Tapi

selepas itu aku tak dapat lagi menyelam untuk menyentuh burit Ani kerana dia dan

kawan-kawannya sudah mula naik kedarat dan bersiap-siap untuk pulang kerumah.

Memang hari pun sudah agak petang.



Aku terasa begitu tidak tenteram setelah beberapa hari aku tidak kesungai kerana

terpaksa menolong ayah dan ibuku membanting padi disawah. Peluang aku untuk

menyentuh burit Ani tidak ada langsung. Memang kalau tidak mandi disungai tak

ada kesempatan untuk menyentuhnya. Dan setelah kerja disawah dah habis, aku

kesungai semula. Tapi aku terkejut bila aku lihat Ani sudah mandi dengan memakai

kain basahan. Mungkin dia bimbang bila aku mandi bersekali dengannya, aku akan

menyelam dan menyentuh buritnya. Namun begitu aku terus juga turun mandi. Dan

aku bertekad akan terus juga menyelam kearah Ani walau pun dia memakai kain

basahan. Lalu aku menyelam lagi menuju kearahnya dan aku sentuh juga celah

kangkangnya walau pun berlapikkan kain basahan. Tapi tiba-tiba Ani telah

menyelak kain basahannya dan mendedahkan buritnya. Memangnya dia perasan

yang aku menyelam kearahnya tadi. Apa lagi aku pun terus mengusap-usap buritnya

yang telah beberapa hari tidak aku usap itu. Malah pada kali ini Ani sengaja

membukakan kangkangnya sedikit menyebabkan semakin senang aku mengusap

dan memainkan jariku dicelah buritnya itu.



Untuk menyelam kali kedua, aku mengambil nafas yang panjang sedikit. Aku ingin

melakukannya dengan lebih lama lagi. Dan kali ini aku kelebekkan buritnya dan

jolok-jolokkan jariku dicelahnya menyebabkan Ani semakin luas membuka

kangkangnya. Aku dapat rasa dicelah burit sudah basah, melekit dan

berlendir-lendir.



Hari sabtu ialah hari tidak bersekolah. Jadi semua budak-budak akan mengaji

Quraan dua kali iaitu pada sebelah pagi dan tengahari, selepas waktu zohor. Pagi

itu adik aku pun telah ketempat mengaji Quraan awal-awal lagi. Aku memangnya

berada dirumah saja kerana aku telah pun tamat mengaji dan sudah dua kali habis

Quraan. Nak kesawah bersama-sama ayah dan ibu, memangnya tak ada

kerja-kerja yang sesuai untuk aku. Jadi aku duduk kat rumah saja. Tapi bila adikku

balik dari mengaji, rupa-rupanya Ani ikut sama datang kerumahku. Berdebar juga

aku bila lihat Ani datang kerana biasanya jarang juga Ani datang kemari.

Rupa-rupanya adikku yang ajak Ani datang untuk bermain-main dengannya.



Bila aku lihat adikku dan Ani main masak-masak, aku pun tumpang sekaki untuk

bermain sama. Sebenarnya aku sengaja untuk bermain dengan Ani. Jadi bila aku

main sekali, adikku cadangkan supaya kami main permainan mak/ayah. Oleh

kerana adikku lebih kecil dari Ani, dialah yang jadi anak. Aku sebagai ayah dan Ani

sebagai mak. Lepas mereka berdua pura-pura masak dalam tempurong, kami pun

pura-pura makan. Selepas makan, aku kata kat mereka berdua, hari sudah malam

dan jom pergi tidur. Aku suroh adikku tidur diluar kerana dia sebagai anak dan aku

serta Ani tidur dalam bilik sebagai mak/ayah. Ani tidak berkata apa-apa dengan

cadangan aku dan dia terus masuk kebilik yang ada dirumahku itu. Aku pun terus

masuk sama kedalam bilik dan mengunci pintu meninggalkan adikku tidur diluar.

Ani sememangnya sudah berbaring diatas katil yang ada dibilik itu. Apa lagi aku

pun terus baring disebelahnya dan memeluk tubuhnya. Pelirku ketika ini sedahpun

mula menegang.



Dalam fikiranku ketika itu tidak ada yang lain melainkan untuk menyentuh dan

mengusap burit Ani. Lalu aku letakkan tanganku dicelah kangkangnya yang masih

lagi berlapikkan skirt yang dipakainya. Kemudian dengan perlakan-lahan aku selak

skirtnya keatas dan aku mula menyentuh seluar dalamnya pula. Tapi hanya sekejap

saja, tanganku sudah merayap masuk kedalam seluar dalamnya dan terus aku usap

buritnya. Semakin aku usap Ani semakin membukakan kangkangnya. Jari-jari aku

pula mula menyelinap masuk kecelah buritnya dan sekejap saja aku dapat rasa

buritnya mula basah dan melekit-lekit. Aku yang sudah tidak tertahan mula

membuka kancing dan zip seluarku. Lalu aku pegang tangan Ani dan bawakan

kearah pelirku yang tegang itu. Aku sungguh merasa nikmat bila Ani pegang dan

picit-picitkan pelirku.



Aku semakin tidak tertahan lalu seluar dalam Ani aku tanggalkan. Dalam hatiku

tiada yang lain, aku akan kocak Ani pada pagi itu. Aku bangkit untuk

menangggalkan seluar aku sama. Sambil menanggalkan seluarku, aku tak

putus-putus dari memandang kearah Ani yang sedang terlentang dengan kakinya

terkangkang diatas katil itu. Tapi belum sempat aku menanggalkan sepenuhnya

seluarku, tiba-tiba aku terkejut bila adikku mengetuk pintu. Cepat-cepat aku

memakai semula seluarku. Begitu juga dengan Ani, terus saja dia bangkit dan

memakain semula seluar dalamnya yang aku lucutkan tadi. Setelah semuanya

sempurna barulah aku membuka pintu. Aku dan Ani masing-masing buat-buat

selamba saja. Dalam fikiran aku, bukan main lagi frust dan nak marah pada adikku

itu. Kalau tidak kerana adikku ketok pintu tadi sudah tentu dapat aku kocak Ani,

kerana Ani sendiri pun nampaknya hanya menunggu saja aku mengocaknya.



Aku meminta adikku menyimpan balik segala alat permainan, tempurong dan

sebagainya itu. Aku tak nak rumahku itu berselerak dan akan membuatkan ibuku

berleter bila bila dia balik nanti. Dan semasa adikku mengemaskan barang

permainan, Ani sempat menceritakan pada aku yang dia pernah tengok ayah dan

ibunya melakukan perbuatan seperti aku dan dia lakukan sekejap tadi. Kata Ani, dia

sememangnya tidur sebilik dengan ayah dan ibunya. Dia tidur dibawah dan ayah

serta ibunya tidur diatas katil. Pada suatu malam, ibu dan ayahnya sangka dia

sudah tidur, jadi mereka berdua berpelukan dan bercium mesra. Kata Ani dia dapat

lihat ayahnya menghisap tetek ibunya yang tidak memakai baju malam itu.

Kemudian dia lihat ayahnya memasukkan pelirnya kedalam burit ibunya. Kata Ani

lagi dia dengar ibunya mengeluh-ngeluh dan kadang-kadang ibunya mengatakan

sedap bila ayahnya menghenjutkan punggongnya. Dia dapat lihat pelir ayahnya

keluar masuk didalam burit ibunya. Aku yang mendengarnya ketawa bukan main.

Lalu aku kemudiannya meminta Ani datang lagi pada minggu depan dan akan cuba

melakukan sebagaiman ayah dan ibunya lakukan.

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Anda Lolicon/Pedo? Inginkan klip dan foto bokep kimcil?
    Email ke susu_teteh1@yahoo.com

    BalasPadam
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nak besar panjang?.
    Tambah 1 inci sebulan?
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam