Sabtu, 3 Oktober 2009

Asnah

.........aku tertidur petang itu, bila aku terjaga, group Zana masih buat asignment....bising mereka berbincang...aku mandi dan keluar dari bilikku...diruang tamu , suami Asnah ada disitu bersama baby...5 bulan. Aku menegur semua...baby Asnah aku ambil dan dukung...pandai gak aku dukung baby.....

tiba-tiba dia merengek.....Ruslan , suami Asnah segera datang untuk mengambilnya ...ketika pertukaran baby tu entah sengaja atau tidak tangan Ruslan tersentuh dadaku....aku selamba dan Ruslan juga selamba.

Aku menolong group tu buat asignment sebelum Ruslan minta diri untuk balik....Asnah mencium babynya .....”esok datangla...ambil mama ok ”...Asnah memerhati husbandnya berlalu....mereka meneruskan asignment....kerana tak cukup komputer Asnah masuk ke bilik aku untuk menaip dikomputer aku.....aku duduk dikatil sambil melihat saja dia menaip.....kami berbual biasa hinggalah Asnah mula bercerita tentang rumahtangganya...

“ Kami kahwin secara paksa dulu...... keluarga yang atur semuanya...aku Cuma mampu menurut ...”....Abang Ruslan bukanlah pilihan ku tetapi terpaksa....walau aku kini beranak dua tapi kegembiraan kurang ,....Abang Ruslan masih berhubung dengan kekasihnya dulu..aku tak tahu nak cakap apa...setiap kali aku tujukan soalan itu , dia akan marah dan mula memboikot aku.....seksa sebenarnya.....bila suami masih keluar dengan perempuan lain......


Airmata Asnah mula menitis.........


Pernah sekali aku terserempak dengan mereka di rumahku sendiri.....bila aku sampai kat rumah, Salina , kekasih Abang Ruslan sedang berada di ruang tamu...rambutnya masih basah...dan lebih mengejutkan bila aku masuk ke bilik, katil kami berselerakan....seakan baru digunakan....aku cuma mampu diam kalau tidak mengamuk Abang ruslan nanti.....


Airmata Asnah kian laju.......


Masalahnya,.... kehidupan aku sebelum kahwin juga diketahui oleh Ruslan....dia selalu ugutku agar tidak memberitahu sesiapa tentang perangainya kalau tidak rahsia aku sebelum kahwin akan di beritahu.Memang semasa kahwin dulu aku sudah tiada dara. Ruslan tahu kerana boy aku dulu jumpa dia sebelum kami kahwin agar Ruslan tidak menerima aku sebagai isteri.TETAPI keluarga telah menentukan.....


Tersedu Asnah......


Sebenarnya aku dan Abang Ruslan amat dingin sekarang ...selepas kelahiran anak kedua kami baru sekali Abang Ruslan mendatangiku.......itupun dua bulan yang lalu.....nak bercerai saja tapi bagaimana keluarga? Ruslan tu sepupu aku.....



AKU YANG CUMA DIAM DARI TADI.......mendekati Asnah, menyapu airmatanya dan mula mententeramkannya.....’its okay....’......aku teruskan ayat menenangkannya hingga Asnah memelukku minta simpati......”tolong as, lynn”..........

“tolong???”..............

Aku memeluk As....tiba-tiba bibir As merapati bibirku....aku buka sedikit dan lidahnya mula meronta untuk masuk kemulutku.....aku dengan senang hati menerima lidah As...mengulum lidah itu dan kami berkucupan.....perlahan As merebahkan diri ke katil ...As sendiri mula meraba-raba tubuhku.....tunggu As...aku bangun dan mengunci pintu bilikku...Aku kembali ke katil baring disisi as.....As mula mencapai kacing kemeja ku sambil aku meraba-raba belakangnya.....satu persatu kacingku mula tertanggal mendedahkan tubuhku......As mula meraba dadaku dan sebentar mulutnya mula singgah di buah dadaku......masih berbalut coli tapi di cium sementara tangannya sibuk meramas buah dadaku yang sebelah lagi.......aku membiarkan saja Asnah melakukan begitu....

‘tanggalkan lynn...” Asnah menyuruhku tanggalkan saja coliku.....

Sambil aku menanggalkan kemeja dan coliku ...Asnah juga mula membuka bajunya , coli hitamnya tak lama disitu turut ditanggalkan ...dan kami berdua sudah berbogel di atas. Asnah yang berlutut dikatil dengan aku terbaring menanti....aku lihat buah dada Asnah sudah sedikit kendur...dengan buah dada disebelah kiri lebih besar dari kanan....( susu ?)

Asnah tak menunggu lagi dijilat perlahan puting dadaku.....sambil aku sendiri mula meraba-raba dadanya....Aku hanya mampu memainkan putingnya sedang dia menjilat dan mengulum putingku.........

Enak dilakukan begitu...bila Asnah mula menuruni perutku dia menonggeng memberikan kesempatan untukku....meraba punggungnya.....Tangan As mula mendarat di kain yang ku pakai dan aku sendiri mengangkat punggungku agar kain itu dilepaskan.....Asnah dengan mudah meleraikan kainku turun.....Aku tahu CUMA seluar dalamku masih tersalut ditubuhku.....Asnah sendiri menarik kacing dan zip kainnya dan aku menolongnya menanggalkan kainnya dari tubuhnya.....Kami Cuma tinggal seluar dalam sebagai benteng terakhir sebelum berbogel.

Sudah begitu..Asnah naik ketubuhku........Pehanya di mukaku dan mukanya di kangkangku........Tangannya mula memainkan seluar dalam ku....meraba sekitar seluarku terus ke peha...Aku yang dihidangkan Taman Asnah yang menonggeng itu mula meraba punggungnya dan sesekali menarik seluar dalamnya ketepi dan terlihat dedahan tamannya........

Aku menolak seluar dalam As ketepi dan belahan punggung dan tamannya terdedah......aku sendiri mula dibuat begitu juga ....bila seluar dalamku mula ditarik turun oleh Asnah aku sudah mula menjilat belahan punggungnya....lubang belakangnya ku jilat....ada bunyi rengekan dari As...aku teruskan membuka punggungnya agar lidahku dapat masuk ke dalam lagi....punggungnya putih......indah dan mungkin aku orang pertama yang menjilat punggungnya...( ruslan dingin sejak 3 bulan yang lalu )


Tamanku sendiri mula diteroka oleh Asnah.....airku mula keluar dan cecair demikian milik Asnah juga kelihatan diantara bibir kemaluannya .....air itu ku usap perlahan dan Asnah semakin mengangkang......aku Cuma menjilat kawasan bibir As sedang dia sudah memasukkan jarinya meneroka taman milikku........suara rengekan mula memenuhi ruang bilikku.....


Bila aku menolak Asnah untu berbaring dia menurut saja dan kini aku berada di atas dan dia berbaring ....setelah seluar dalamnya aku tanggalkan...kami sudah bogel tanpa seurat benang lagi..........sasaranku yang kini diatas adalah taman rahsianya ....ku buka perlahan belahan tamannya dan mula mengentel-gentel kelentitnya sedang As mencium punggung dan terus kebelahan tamanku.......

Aku jilat biji kelentitnya sebelum terus benamkan lidahku dicelahan bibirnya...airnya kian deras .

Aku buat betul-betul , jari mula aku gunakkan untuk meneroka lubang nikmat seorang isteri yang kian gersang....tiada lagi istilah dingin....Asnah sendiri kian tak menentu dan......tusukan du jariku...akhirnya membuatkan.....kejang Asnah ...”i m coming..” aku mendekatkan mulutku kebibir kemaluan Asnah dan air miliknya sedikit membasahi mulutku...........klimaks kali pertama tak mematahkan Asnah dia yang kemudian kian galak memainkan tamanku.........hinggakan aku terpaksa menahan dan menahan nafsu Asnah......Aku klimaks dan seluruh airku dijilat oleh Asnah...........


Kami baring kelesuan....tangannya memelukku.....buah dadaku tak dilepaskannya dan Asnah sempat membuat love bite di dadaku sebelum bangun ke bilik air...


AKU?

lupa menghisap susu Asnah .......


tetapi..


Puas dan kini tak memerlukan pil tidur lagi untuk menakluki Asnah..........

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi.. Bosan Main Guna tangan..
      Saya ada menjual penis vibration, tetek & pussy palsu, vibration, penis condom..
      Alat ini jauh lebih selamat, puas dan selesa
      dari menggunakan tangan, untuk keterangan lanjut
      layari::

      FaceBook: AlatBantuanOnani

      Wechat: AlatBantuanOnani/pussypalsu00

      Blog: pussypalsu.blogspot.com

      Email: AlatBantuanOnanai@gmail.com


      100% Selamat dan Non-Toxic..
      #SayaTidakMenjualUbatUbatan#

      Padam

  2. Best sangat serita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Abang..seronoknya..
    Nak lagi..boleh?
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    BalasPadam