Sabtu, 3 Oktober 2009

After Lunch

Selepas makan tengah hari itu aku memasang rokok sebatang, setelah di nyalakan, ku sedut dalam-dalam dan ku hembus asap likat itu berkepul-kepul berputar di bawa angin.aku mendongak ke langit.. mendung betul petang tu.. sudah dua hari hujan turun sebelah petang..dan petang ini mendung lagi..kalau hujan turun tak menoreh lah aku esok..bermakna tiga hari tak kerja .kosong la poket aku bulan ni...
petang semalam hujan..tentu air sungai dibelakang rumah ku keroh airnya.. memancing best ni bisik hati ku. lalu aku bingkas bangun turun kehalaman rumah ku menuju ke perdu pokok rambutan di tepi dapur.ku capai joran pancing yang tersandar di dahan rambutan..umpan boleh gali tepi sungai..

Dengan langkah yan bersemangat aku menuju menyusuri jalan denai yang semak..maklumlah jalan tu jarang di gunakan semenjak paip air ada di kampungku..kalau dulu di sungai itu lah kami berkubang setelah pulang dari sekolah..masih aku ingat.lagi..aku ,lan rodi, keri,dan nuar main kejar-kejar sambil menyelam...diatas tebing wati,senah ,ros dan laila,mejerit jerit sambil bersorak gembira melihat gelagat kami...tapi kini semuanya hanya tingggal kenangan...yang cukup manis untuk di lupai..

Aku melangkah laju menuju ketebing sungai, tiba ditebing sungai aku mencari kawasan yang tanahnya lembut lalu ku korek dengan parang ku untuk mencari umpan cacing...sedang aku terbongkok-bongkok menggali cacing aku terdengar orang terbatuk di hujung sungai..aku memandang kearah bunyi batukan itu..la..kak ani..memancing juga..kata hati ku..ini yang best ni..ada kawan..boleh borak-borak..bisik hatiku..

setelah selesai mengali umpan aku melangkah menuju kearah kak ani yang sedang menunggu umpanya diragut ikan.. "dapat ikan kak"sapa ku."ooo kau man..ingat sape tadi..baru dua ekor itupun ikan seluang" jawab kaksenah sambil memandang ke arah ku. "boleh tumpang memancing" tamyaku... "apa salah nya..."...lalu aku melabuhkan punggung ku di satu tempat yang ku kira agak sesuai untukku melabuhkan pancingku setelah memasang umpan dan melemparkan tali kesdasar sungai aku memulakan percakapan."nampak gayanya nak hujan lagi petang ni.."kataku."kalau hujan carila..tempat teduh "jawab kak ani.. lain macam je bunyinya..bisik hatiku.Dikepalaku terpasang niat jahat.untuk membalun pantat kak ani sekali lagi.

T iba-tiba aku rasakan beberapa titik hujan mula gugur menimpa kepalaku. "alamak hujan.." kataku.." ye la.." jawab kakani.."kak mana nak beteduh ni"..sapa kakani lagi.'aaa..kita pegi kat bangsal mesin getah che deraman nak " aku memberi cadangan..'boleh juga" sapa kakani ..

kami belari anak menuju ke bangsal mesen getah di kebun che deraman.. kakani mengekori aku. Setibanya di bangsal itu hujan mula turun dengan lebatnya..kakani masih berdiri di bawah bangsal ,aku duduk diatas pangkin di man terdapat takung-takung yang digunkan untuk membeku getah sebelum di mesin.. Aku lihat kain batik yang kakani pakai terbuai-buai ditiup angin menmpak kan susuk punggung kakani yang agak tonggek disamping alur punggungnya yang terbelah,sesekali terbayang bingkai seluar dalam kakani merintangi pipi punggung yang semakin membrahikan aku .batangku mula membengkak seakan-akan ingin keluar dari seluar sukanku.

Kak ani masih membelakangi aku sambil tanganya memeggang kainnya yang terangkat-angkat ditiup angin yang agak kuat membawa bersama hujan dan debaran jantung ku apabila kain kak ani terangkat melepasi lututnya.Aku bangun menghampiri kak ani .."sejuk ke ...?" tanyaku.."sejuk jugak.."jawab kak ani '"boleh saya panaskan"..tanya saya sambil mengusik."gatalll"jawab kakani.

lalu aku menghampiri kak ani dari belakang.perlahan-lahan aku rapat kan badanku ke belakang kakani.dan tangaku memeluk kakani sambil batangku yang keras kugeselkan di lurah punggung kak ani.."iissss man nii..."keluh kakani tampa membatah..tanganku semakin galak..melengkari tubuh kakani..dan merayap kearah dua gunung yang agak segar walaupun sedikit kendur..ku ramas perlahan-lahan dada sebelah kiri.sambil membelai dada kakani tangan kiriku terus megosok perut kakani perlahan-lahan menjalar mencari pantat kak ani yang masih di baluti kain dan seluar dalam..tangan kananku menyelinap masuk kedalam baju t kakani mencari puting yang masih tersorok didalam coli yang di ikat ketet..napas kakani semakin kencang.mengeliatkakni apabila jari ku mula menemui puting yang sudah terkeluar dari colinya.ku gentel perlahan-lahn sambil meramas buah dada kakani.."issss..man...ooohhhh" keluh kakani..

tangan kiri ku mula meramas tundun pantat kakani yang semakin membengkak..

senjataku yang sudah tegak dicelah alur punggung kak ani kugeselkan perlahan lahan..kakani semakin mengeliat..tidak semena-mena tangan kakani merayap mencari batang ku. di pegang diramas dan di usap-asap lembut..

aku menarik kak ani kepangkin .lalu kurebahkan kak ani.ku selak baju kakani tersembul dua busut yang tegang terkeluar dari sarongya dek ku kerjakan.

kuramas busut itu pelahan-lahn dan ku uli lembut ..kak ani mendenguss..

lalu kurapatkan muka ku ke busut yang putinya mula mengeras ku jilat..kusedut putingnya..kakani mengeluh "ooohhhh.."

sambil tangannya meramas kepalaku..tangan kiri ku mula merayap mencari tundun pantat kakni .tanganku membuka simpulan kain batik kakani.terlerai sudah..tanganku mejulur masuk kedalam pantis kakani ku selok dan kurasai bulu nipis kakni.kugosok perlahan.jari ku merayap di permukaan pantat kakani ku julurkan jari telunjuku dicelah alur yang membuatkan anak adam hilang segalanya didunia ini.dan aku temui apayang aku cari.... KELENTIT....... aku gentel ku gosok kak ani mengeliat lembut.."mannn..sedap...cepat..kakani tak tahani.."keluh kakani tersekat-sekat

aku melurut seluar ku dan lalu menanggalkannya..terpacul kepala kejantanku yang tegap dan bekilat.

ku bogelkan kain sarung kakani ku lucut kan panties kaknidan ku lihat tersembul pantat kak ani membenkak diselaputi bulu kerinting haliu membuatkan kejantanna ku semakin berdenyut-denyut lalu ku kangkangkan paha kakani.dan alor brahi kakani terbuka siap sedia menerima tikaman kepala jantanku.sambil tangan ku meramas dada kakani aku betul-betul berada di antara kedua peha kak ani sambil aku halakan kepala jantanku menuju ke alor yang maha hebat itu tangan ku tak henti menggentel puting susu kakani..apabila kepala jantanku tersentuh kearah alor tersebut kakani mengeliat...kutikam pelahan lahan sedikit demi sedikit kepala jantaku membelah alor yang membuakakan bibirnya untuk memudahhkan jantanku menerjah kedasar pantat kakani sekali hentak saja habis terbenam batang ku di kulum pantat kakani" isssskkkhhh..oohhh..mmmaaannn..sseeedap" suara kakani tersekat-sekat...bermula dengan perlahan kulajukan adenga sorong-tarik batang ku di dalam alurkak ani.. nafasku semakin kencang...kak ani mengeluhh lagi. tanganya merankul tubuh ku.....hentakan semakin kuat ..kakani semakin mengelupur....dan aku rasakan kepala jantanku berdenyut-denyut..untuk memuntah kan kenikmatan..dan ayunaku semakin laju ..kakani semaki kuat mendengus "aargggg maann...sseeddapppmaan....."kurasakan kemutan pantat kakani semakin kejap dan aku semakin hilang pertimbang lalu......

terpanculah air nikmat membasahi pantat kak ani yang sudah sebulan tidak di sirami...aku tertiarap di atas badan kakani lalu.........

1 ulasan: