Sabtu, 3 Oktober 2009

Best Friend

INI kisah aku dengan member baik ku. Nama jep (bukan nama sebenar). pada 1991

lepas SPM dikenalkan kepada seorang mamat nie. borak nyer borak, kepala dia

ngam kita pun get along, okay sebenarnye aku nie family loaded, selalu belanja

member, so member semua banyak nak makan aku. Tapi jep lain sikit korang pun

mesti tau camner dapat member baru, tapi anyway selalu gak aku lepak ngan dia

kepala layan bende same, game, snooker, video.. takder hal. Pada suatu hari

aparttment kakak aku line clear... dia bagi aku kunci suruh hidupkan lampu... Aku

masa tu boring ... aku call jepp, weyy carik bosia wweyy. Mamat tu ngan selamba

settt.. kitaorang pun pergi LOT 10 naik keta kakak aku ngan penuh semangat

kesukanan..



sampai jerr memang happening... Ari sabtu... carik carik jumper anak burung jepp

kenal 3 orang . last last kitaorang ajak gi Piccad kat DU, budak budak tu ikut... jep

insist tong tong bayar covercharge (bagus dia nie aku nak bayar dah) tapi seorang

bosia muka dan perangai cam sial je (sebab kitaorang tak layan), lagi dua okay,

seperti anda semua sedia arif, yang tak lawa buat hal ajak balik... hantar dia balik

ngan sorang lagi (kira dia nyer best fren lahhh) Pukimak abis minyak je.. Last last

tinggal sorang... yang dok mengepit ngan jepp, frust gak aku tapi maintain, pastu jep

bisik kat aku, don't worry beb... wa tak luper member... nak tergelak aku cara dia...

aku pun pikir ala apa salahnye aku bagi dia pakai bilik rumah kakak aku... mula2

minah ke3 pun nak balik..



akhirnye sampai ke rumah kakak aku kat PJ.. masuk layan video ngan atari.. Minah

tu tersipu sipu risau.. last last dia mintak air kat jepp, jepp pun pergi dapur aku

dengar tunggang terbalik...aku masuk dapur kau nie amik air ke nak bukak restoran

aku jerit.. last last dia kata ada kopi tak??... aku cakap minumlah coke dalam botol

tuuu... tak nak nak kopi gak... sukatikau larr... aku pun tunjuk kopi dan masuk bilik

lepak sambil memikirikan nasib malangku adik ku yang tak dapat ku beri nafkah

hari nie... sambil mengusap-usap batang aku.. aku terlena... pas tu dalam 1 jam

lebey aku terkejut ngan ketukan jap... amendezweyy aku marah gakk masatu.. bukak

pintu tengok dia tarik tangan aku... sambil berkata jom weyyyyy, lauk dah sedia...

aku tengok nini sambil mengusap mata ku (nama budak tu tidur) lauk amende?? tu

dah stone beb... lama wa tunggu.. tambah jep.. segera dia bukak seluar minah tuu,

aitt weyy kang dia jaga menjerit cas rogol lakkk weyy aku sound jepp, tapi aku

sebenarnye pun stim tengok cara dia terbaring... Jeri apa minah nie dah kena roche

(amende tu aku pikir masa tuu) okay....



aku tengok minah tu terbaring tanpa respon walau pun jap ngan rakus nyer

membuka seluar jeans ketat dia... sambil meraba buah dada ... aku punn joint

apalagi bukak t shirt dia, minah nie memang kiut bukak t-shirt bra warna hijau, aku

ngan rakusnyer btarik tshirt dia, apa jepp tengah adjust kat bawah tu aku pun tak

ingat.....masih bergaduh ngan jeans ketat budak tu.... aku amik bantal taruk kepala

dia atas bantal, tarik lagi t shirt dia sambil melihat rambut dia tertarik sekali ngan

tshirt dia .... wohooo aku bukan tak penah main tapi rasa cam stimmmm jerr cara

nie. tetek dia beromabak ombak jantung aku macam mesin-gan degupan, aku jilat

bibir dia, sejuk aje, last last aku jilat tetek dia..., masa nie jap dah menang wrestling

ngan jeans minah tu... panties minah nie warna putih ngan ada bunga2 kecik (masih

fresh dalam ingatan) kulit putih nini baru menyerlah sekarang....aku masih menjilat

tetek sambil, aku bukak seluar aku.... mula2 segan gak ngan jep, last last dia pun

bukak dulu.. aku pun SELAMBA...... jep pegang bibir minah tu dan selit kan konek

dia dengan rakus, aku pun angkat kaki minah tuu masa niee stim aku toksah

ceritalahh konek aku nak meletup nye merah, aku ludah kat tangan aku dan bukak

panties minah tu, basah gak burit dia aittttt.... pengsan pengsan pun boley stimm,

aku pun laga laga kan burit ngan kote aku (tak masuk lagi) aku tengok jep yan

sedang menggereng layan mulut minah tu, amende cam budak bodo jerr bukan

minah tu kulum, tapi muka jepp serious cam pemain chess antarabangsa,



aku pun masukkan batang aku, perrrrrrrr dia punye feeling, rasa macam nak pancut

time tu, excited sangat, jepp pulak dah henti layan mulut minah tu... dia lepak jap kat

tepi, aku pun apalagi peluk lah badan minah yang terkulai lemah tu, minah tu ringan,

cam cam position aku bagi, mula aku kat atas, aku dayun, dayun sambil melayan

muka kiut minah tu, tengok lak tetek dia terhayun hayun, pas tu aku kat bawah tapi

dia tak hayun aku boring (sebab dia pengsan), aku pusing taruk perut dia atas

kerusi kecik, bagi doggi lak, dia masih terkulai lagi, doggi nyer doggie hayun, hayun

sambil meramas tetek dia cam tempat pemegang, kote stimm, stimmm tak leh

tahan aku pun pancut kat belakang dia, masa aku lepas dia, dia terjatuh atas karpet

aku bukak mulut dia dan lap kote aku kat mulut dia fewww puas ati aku malam niee.

jep pun sound weyyyyy dah lah tu aku pulak, aku pun amik tisuu dah lap badan

minah tu untuk kemudahan jep sambil berkat wuiihhh best ye main cam nie syok

siol, In total control... jep lak belasah dia, pas tu macam-macam aktiviti kitaorang

buat ngan minah tu selama dia pengsan, jadi bahan experimen 3 round aku main,

nak main bontot dia tak ley masuk pastu jep gelak terus tak jadi, memang lauk dia

malam tu... esok minah tu bangun dia sedar dia bogel, dia nangis (ala bukan virgin

punn ), jep kelentong dia amende pun aku tak ingat, tapi salahh satu statement dia

dia cakap dia main sorang jerr.. bagus selamat aku, tapi kesian lak dia kalau minah

nie report.. pastu jep bawak dia keluar 2-3 kali, pastu settle.....Kemudian hari kita

ada gak buat aktiviti tu lagi tapi jaranglarrr selalu main ngan bosia biasa jee....

Sampai sekarang aku rapat ngan jep... best fren aku in good and bad times, tak

penah gaduh pasal awekk.... Sekarang dah taubat buat keje keje tuuu.. babai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan