Sabtu, 3 Oktober 2009

Abang Sam dan Aku

Cerita ini berlaku kira-kira 8 tahun yang lalu dikampung datuk ku
di selatan Semenanjung. Ketika itu aku sedang menghabiskan cuti
semester dan pulang ke kampung datuk ku sempena musim durian.
Abang Sam adalah anak saudara jiran datuk ku. Umur Abang Sam
pada masa itu tak silap aku 23 tahun dan masih menganggur.
Sejak aku pulang bercuti aku sering melihat Abang Sam berada
disekitar rumah datuk ku. Biasanya dia akan menolong datuk ku
menebas semak samun ataupun memungut dan mengangkut durian di
dusun datuk. Sesekali Abang Sam akan memerhatikan aku dari jauh
atau pun menegur aku bila kami bersua. Orangnya boleh tahan juga
hensemnya serta tinggi dan berbadan tegap. Kadang-kadang aku
rasa macam 'jatuh cinta' juga dengan Abang Sam ni maklumlah
rupanya yang agak cun itu. Aku rasa macam ada 'crush' (kata
orang putih) pada Abang Sam ni. Begitu juga dengan Abang Sam.
Suatu hari, seperti biasa aku akan kekebun durian datuk pada
sebelah pagi untuk mencari durian yang sudah gugur dan meletakkan
ditepi pondok durian. Kebetulan hari tu aku sendirian saja sebab
datuk terpaksa pergi kepekan atas sebab lain. Seperti biasa
Abang Sam pun ada dikebun pakciknya yang tidak jauh dari kebun
datuk. Kebetulan pulak pakcik nya juga tidak ada sama ketika itu.
Sedang aku asik melepaskan penat sambil duduk dalam pondok tiba-
tiba muka Abang Sam muncul dipintu. Aku yang sedang berbaring atas
lantai pondok ketika itu terkejut juga lalu bingkas bangun sambil
membetulkan pakaian aku. Abang Sam tersenyum saja dan menyapa aku
"hai, penat nampak!" Aku pun menjawab "ha'ah lah Bang Sam saja nak
relax kejap" Abang Sam terus saja merenung kearah badan ku sambil
matanya memerhatikan buah dada ku. Aku lalu bertanya "kenapa
Abang Sam?" Malu juga aku bila ditenung begitu oleh Abang Sam.
Perasaan takut dan berdebar-debar tu bermain-main dihati ku.
"ohh... tak da apa-apa" kata Abang Sam seolah-olah terasa malu.
Tiba-tiba tangan Abang Sam meraba kaki kiri ku sambil mengusap
lembut dan aku pun menarik kaki ku sebab terasa geli sambil
tersenyum malu "Abang Sam...?" sapa ku. Aku dapat rasakan nafas
Abang Sam ketika itu bagaikan kencang hebat. "maafkan Abang,
lin" katanya sambil memegang tangan ku pula. Aku cuma tunduk
kan muka ku "jom kita balik Bang" sambil melepaskan tanganku
lembut dari pegangan Abang Sam. "Tunggu dulu lin... Abang nak
cakap sikit" katanya. Sebenarnya hatiku ingin sekali berdamping
dengan Abang Sam ketika itu. "Cakap apa Bang?" tanya ku.
Abang Sam pun memegang tanganku semula dan mendekatkan muka
nya kearahku lalu terus mengucup bibirku. Aku bagaikan dalam
mimpi membiarkan saja Abang Sam mencium aku. Tangan Abang Sam
mula merayap-rayap kearah dadaku. Nafasku mula kencang hebat
sebab itulah pertama kali aku dicium oleh lelaki.
Lidah Abang Sam bermain-main dengan lidahku sambil tangannya
merayap-rayap dibelakang badanku mencari butang klip bra aku.
Dadaku mula berdebar-debar dan Abang Sam lantas menjilat pipi
dan leherku sambil sesekali dihisap dan digigit lembut leherku.
Aku bagaikan menahan geli tersenyum dan mengeliat seketika.
Seronok sekali aku diperlakukan Abang Sam begitu. Sesekali aku
melepaskan nafasku yang sedang berahi sambil "oohhhhh".
Abang Sam terus saja menjilat-jilat hingga sampai kedadaku. Bila
butang klip bra sudah dibuka pantas saja Abang Sam membaringkan
aku kelantai dan terus menjilat puting buah dadaku yang sedang
keras serta merah jambu. Aku bagaikan diawang-awangan oleh
nikmat diperlakukan begitu. Nafsu ku kian sampai kemuncak
apabila Abang Sam terus memainkan peranannya menjilat hingga sampai
kepusat ku. Tangan ku memegang tangan Abang Sam erat sambil
nafasku hembus begitu kencang. Abang Sam menarik seluar panjangku
kebawah sambil mengucup bibirku lagi. Aku mengeluh "aahh". Tiba-tiba
tangan Abang Sam menarik seluar dalam ku pula. Pada mulanya aku
cuba menghalang sambil memegang tangan Abang Sam namun
Abang Sam terus saja mencium bibirku sambil sebelah tangannya
meramas-ramas buah dada ku membuatkan aku mengalah saja.
Tanpa disedari rupa-rupanya Abang Sam sudah pun melucutkan
seluar dalam ku lalu tangannya terus saja memegang cipapku yang
sedang membengkak dan basah itu. Belum sempat aku nak
menghalang Abang Sam tangannya sudah mengusap-usap cipapku
yang tengah nikmat gila itu sambil memainkan jarinya dikeliling
cipapku. Aku menjerit "oohhhhh Abang Sam". Abang Sam mencium bibirku
dengan rakus sekali sambil berkata "Sayang... abang nak jilat!"
Tangan Abang Sam terus membuka kedua-dua kaki ku sambil
diletakkan keatas bahunya . Abang Sam lantas menjilat disekeliling
cipapku yang sedang basah itu sambil sesekali lidahnya mengentil
biji kelentit aku. Aduh tuhan saja yang tahu betapa nikmatnya aku
ketika itu. Aku bagaikan diterbangkan keawan oleh kenikmatan cipap
ku dijilat begitu buat pertama kali dalam hidupku. Setiap kali Abang
Sam mengentil biji kelentit ku setiap kali itu juga aku akan menjerit
kesedapan. Lantai pondok ku rasakan basah lenjun oleh air yang
meleleh keluar dari cipap ku. Abang Sam tidak berhenti-henti
menjilat-jilat kelentit aku sambil sesekali memasukkan lidahnya
kedalam cipapku yang sedang ranum itu. "Sayang, sedap tak?"
tanya Abang Sam sambil lidahnya bermain dikeliling cipapku.
Aku hanya mampu mengeluh "ohhhhh". Tiba-tiba Abang Sam dan membuka
baju dan seluar jeansnya. Sambil menutup pintu pondok lebih rapat
lagi Abang Sam terus baring diatas ku. Aku dapat rasakan batang
Abang Sam yang sedang keras bagai batu itu melekat diperutku sambil
kami berkulum-kulum lidah. Tangan Abang Sam meramas puting dada ku
sambil sesekali turun kecipap ku dan mengentil biji kelentit lalu aku
akan menjerit kesedapan. Tanpa aku sedari aku terus saja mengeluh
"Abang... lin dah tak tahan" bagaikan terasa hampir mengecapi klimaks
aku ketika itu. Abang Sam lantas membuka kakiku luas dan menghalakan
senjatanya kearah lubang pantatku. Sambil menghunuskan muncung batang
nya yang keras batu itu kebibir cipapku lalu Abang Sam mengesel2kan
kecipapku. Aku sudah tak dapat menahan nafsuku lagi sambil menarik
Abang Sam rapat ketubuhku sambil Abang Sam menekankan batangnya
cuba masuk kedalam cipapku yang masih dara itu. Pada mulanya memang
terasa sakit-sakit macam ngilu namun keinginan sex yang sedang
memuncak mengatasi segala kesakitan ketika itu. Sedikit demi
sedikit Abang Sam memasukkan batangnya walaupun aku sesekali
menjerit sakit namun aku tahan juga demi nafsu aku yang sedang
membara. Akhirnya seluruh batang konek Abang Sam masuk juga kedalam
cipapku yang ketat gila ketika itu. Abang Sam menarik dan menyorong
batangnya keluar masuk kedalam cipapku begitu lembut sekali sambil
nafas kami bergelora. Dengan rakus Abang Sam mengucup bibirku sambil
tangannya meramas-ramas buah dada ku. Batang Abang Sam yang panjang
terasa amat keras sekali dan sedapnya batang nya memasuki cipapku
Tuhan saja yang tahu. Sesekali Abang Sam "sedap tak sayang?"
keluhnya. "sedapnya Bangggg" balasku sambil pinggulku hayunkan demi
menambahkan kelazatan batang konek Abang Sam. Makin lama makin deras
hayunan Abang Sam begitu juga dengan hayunan pinggul ku sesekali
menekan hingga kedalam sekali seolah menahan klimaksnya. Cipapku kian
basah sehingga belakang badan ku juga lenjun oleh air cipapku. Abang
Sam terus menghayun laju sambil melepaskan keluhan "sayanggg!! air
abang nak keluar ni!" Serta merta juga aku mencapai klimaksku
"Abanggggg...... oooohh sedappnya bangggg!" sambil Abang Sam
melepaskan airnya didalam cipapku. Setelah selesai adegan itu kami
pun cepat memakai pakaian masing-masing. Dalam hatiku ada sedikit
kekesalan namun terasa kepuasan juga. Peristiwa itu tak akan aku
lupakan sepanjang hayat ku. Nasib baik juga aku tidak hamil. Kali
kedua kami mengadakan seks adalah bulan berikutnya. Sejak itu
Abang Sam akan memakai kondom demi mengelakkan aku dari hamil.
Kali terakhir adalah sehari sebelum aku terpaksa kembali belajar
setelah habis cuti semester. Aku harap Abang Sam akan maafkan aku
kerana menyiarkan cerita yang telah kami rahsiakan selama 8 tahun ini.

6 ulasan:

  1. TONTON PELBAGAI SIARAN TV MALAYSIA SECARA ONLINE SEPERTI
    RTM1 ,RTM2 ,Muzik Aktif ,TVi ,TV3
    Ntv7 ,8Tv ,Tv9 ,Astro Ceria ,Astro Ria ,Astro Warna
    Astro Prima ,Astro Ria ,Astro Oasis ,Astro Arena ,Alhijrah Tv dan banyak lagi channel lain hanya di
    DI http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html 

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Hi.. Bosan Main Guna tangan..
    Saya ada menjual penis vibration, tetek & pussy palsu, vibration, penis condom..
    Alat ini jauh lebih selamat, puas dan selesa
    dari menggunakan tangan, untuk keterangan lanjut
    layari::

    FaceBook: AlatBantuanOnani

    Wechat: AlatBantuanOnani/pussypalsu00

    Blog: pussypalsu.blogspot.com

    Email: AlatBantuanOnanai@gmail.com


    100% Selamat dan Non-Toxic..
    #SayaTidakMenjualUbatUbatan#

    BalasPadam