Sabtu, 3 Oktober 2009

Blue Film

Aku ada pengalaman menarik dengan seorang suri rumahtangga yang katanya
dia baru pertama kali tengok film blue. Masa aku balik dari sewa laser
disk, aku ditegurnya dan dia bertanya apa yang aku bawak. Aku jawab aku
baru saja sewa LD dan dia tanya aku cerita apa? Aku jawab aje blue
film. Sebab aku dengan dia memang dah kamceng jadi aku berani lepak
dengan dia dan aku ajak dia tengok . Tak disangka dia nak, katanya dia
belum pernah tengok filem macam tu. Aku agak dia berumur 26 tahun, tapi
masih belum pernah tengok BF. Pendekkan cerita, aku dengan dia pun
tengok BF yang baru aku sewa.

Masa tengok, kami hanya diam dan serious. Setelah beberapa saat, aku
buang rasa malu dan tanya dia, selama kawin dengan suaminya dia pernah
melakukan anal sex. Dia cakap tak pernah tapi masih malu-malu. Aku
cakap anal sex itu sedap, takkan belum cuba ? Dia cakap orang Melayu
tak biasa melakukan anal sex. Aku cakap tak juga. Aku cakap awek-awek
yang pernah aku fuck mula-mula aku cium dulu pantat diorang, aku cerita
tanpa Malu-malu. Dia terkejut mendengar penjelasan aku dan dia tak
percaya. Aku tanya samada dia nak tak? Kalau mau boleh aku buat
sekarang. Aku hampiri dia, tanpa ragu aku langsung pegang pehanya dan
aku berusaha membuka kedua pehanya. Dia meronta-ronta dan cakap jangan
lahhhh... dia sekuat tenaga berusaha menutup pehanya. Aku duduk di
depan dia yang duduk di kerusi. Aku duduk di lantai. Aku cakap toksah
malu-malu, sambil tangan aku masuk ke dalam kainnya. Aku raba-raba
pehanya yang gebu, tangan aku masuk dalam lagi ke dalam kainnya. Aku
usaha meletakkan tangan aku di antara kedua belah pehanya, berhasil
juga. Terus aku mencari belahan pantatnya. Aku rasa seluar dalamnya dah
basah. Aku usap-usap belahan pantatnya walaupun masih dibungkus
panties. Aku tengok reaksinya, ternyata rapatan pehanya melonggar, aku
terus gosok-gosok belahan pantatnya. Kadang-kadang dia malah merapatkan
pehanya erat-erat tapi kadang-kadang melonggar. Lama juga, akhirnya aku
buka pehanya lebar-lebar sehingga seluar dalamnya nampak. Tangan aku
masuk ke dalam pantiesnya, pantatnya yang lembab aku usap, aku sentuh
kelentitnya. Kemudian aku tarik seluar dalamnya sampai tanggal, aku
nampak belahan pantatnya yang cantik berwarna coklat kemerah-merahan.
Tangan aku terus menggosok-gosok pantatnya sambil menekan. Jari tangan
aku menyelakkan bibir pantatnya, aku nampak lubang pantatnya. Aku jadi
tak tahan, maka aku jilat itu pantatnya dengan lidah dan bibir aku.
Kepala aku tenggelam dalam kangkangannya. Aku sentuh-sentuh kelentitnya
dengan lidah aku.

Terasa lidah aku pantatnya menghasilkan cairan yang rasanya sedap
sekali. Aku nampak mukanya dia sedang mengerang-ngerang merasakan
pantatnya yang sedang di 'makan' aku.

Kemudian aku buka seluar, batang aku yang dah tegang teringin sekali nak
masuk dalam lubang pantatnya. Aku aturkan posisi di depan dia, aku
berdiri di atas lutut aku. Aku arahkan batang aku tepat di lubang
pantatnya. Aku tekan dan sedikit demi sedikit masuk kedalamnya.
Pantatnya masih terasa sempit sehingga pergerakan naik-turun aku
mula-mula lambat tetapi lebih kurang lima minit kemudian aku cepatkan
pergerakan aku. Tak tau kenapa, aku berasa sangat bernafsu mengongkek
dia, jadi aku terus cepatkan gerakan aku. Batang aku rasanya bertambah
keras, Aku nampak masa batang aku masuk pantatnya nampak macam termasuk
ke dalam tapi kalau masa aku tarik batang aku keluar, aku nampak
pantatnya seakan-akan nak ikut keluar. Lebih kurang limabelas minit
kemudian aku rasa nak pancut jadi aku terus enjutan aku. Aku tau dia
dah beberapa kali cum, tangannya ada di bontot aku, sedangkan tangan
aku ada pada pinggangnya. Aku tak tahan lagi, maka aku pancut di dalam.
Sperm yang aku keluarkan banyak betul, terbukti ketika aku cabut batang
aku dari pantatnya mengalir air mani aku campur air pantatnya.

Dia hanya tersenyum aja, bila aku tanya macamana rasanya. Dia berbisik
yang dia mau lagi. Aku cakap kalau mau lagi kena pergi ke bilik aku.
Dia mau dan aku fuck dia beberapa kali lagi, malahan dia lebih agresif
lagi, dia mau hisap batang aku. Lebih kurang empat jam kami bertempur
habis-habisan. Aku rasa sangat letih, tapi dia masih segar. Kalau tak
takut suaminya balik, mungkin seharian aku fuck dia..

2 ulasan: